'HRVATSKA JE PRVAK MEDITERANA' / Svi su u čudu, nitko nije očekivao ovakve rezultate sezone: 'Na 93 posto 2019. smo...'

Direktorica TZ Grada Splita  upozorava da se dogodine vraćaju stara tržišta u okruženju tako da trebamo biti odgovorni

28.8.2021.
19:33
VOYO logo

Ovog ljeta smo gotovo dostigli rekordnu 2019. godinu. U Hrvatskoj je, prema sustavu e-visitor, trenutačno 870 tisuća turista, 770 tisuća stranih, dok je u isto vrijeme prošle godine Hrvatska imala gotovo upola manje turista. Kako javlja RTL, ovog kolovoza smo brojem noćenja dosegli 93 posto rezultata 2019. te smo, kad se usporede godine,na 75 posto pretpandemijske turističke sezone. 

"Blizu je 2019., prezadovoljni smo, bolje je nego prošle godine. Turisti su nam od svagdje... Od 15. rujna, pa nadalje, bit ćemo jeftiniji za nekih 25-30 posto i nadamo se da ćemo imati gostiju i dalje", rekao je za RTL vlasnik hostela iz Rijeke Agron Rudari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'SMIJEŠNO MI JE TO' /

Ugostitelj otkrio je li sezona baš toliko uspješna koliko se tvrdi da je: 'Jedan je jedini relevantan kriterij'

Image
'SMIJEŠNO MI JE TO' /

Ugostitelj otkrio je li sezona baš toliko uspješna koliko se tvrdi da je: 'Jedan je jedini relevantan kriterij'

Neočekivano ljeto

Ugostitelj iz Zadra Neven Kožul rekao je da je ovo ljeto bilo dosta neobično i neočekivano. "Broj gostiju je sve veći i jedna situacija, poslije Gospe obično je taj kontinuitet padao, a sada to ne pada i čini mi se da sve više gostiju dolazi", kaže.

Neizvjesnu sezonu obilježio je "last minute booking". "Teško je bilo što predviđati, jer vidjeli smo da sve što smo do sada predviđali, da smo pogriješili. Nadamo se ćemo odraditi jedan dobar deveti mjesec, da će ljudi dolaziti i da ćemo na kraju svi skupa biti zadovoljni", kaže predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Tome Fain.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako osigurati da se turisti vrate?

Iako nema Ultre, u Splitu bilježe dobre brojke i zaradu, tako da je o početka godine ostvareno milijun i 200 tisuća noćenja, što je 54 posto više od cijele prošle godine i 15 posto manje od 2019. 

Direktorica TZ Grada Splita Alijana Vukušić, upozorava da se dogodine vraćaju stara tržišta u okruženju, na Mediteranu, tako da trebamo biti odgovorni i gostima omogućiti da dobiju malo više vrijednosti za novac koji potroše u destinaciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postsezonna obećava

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić rekao je za RTL da je ovo jedan od posljednjih vikenda veće smjene turista i da ga veseli što u Hrvatsku i dalje dolazi puno turista.

"Mislimo da možemo biti optimistični za nastavak postsezone. Možemo očekivati daljnju smjenu turista, veći broj odlazaka od dolazaka. Važno je da budemo i dalje narančasti. Ciljamo na najvažnije tržište, Njemačku, za očekivati je veliki broj Njemaca, Austrijanaca, Sloevanaca. Najavljen je i veći broj letova iz Velike Britanije", otkrio je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvak Mediterana

Sudeći po brojka, Staničić kaže da je Hrvatska sigurno turistički prvak Mediterana. "Mi smo i dalje najsigurnija destinacija, imamo izniman rast u odnosu na prošlu godinu, približili smo se 2019...", tvrdi.

Nije želio spekulirati o tome hoćemo li se dogodine izjednačiti s rekordnom 2019. ili je čak i premašiti. "Važno je koliko će zaraditi naši turistički djelatnici. Ja bih aludirao na to da treba raditi na kvaliteti, ulagati u kvalitetu. Treba dalje razvijati turizam", zaključio je Staničić za RTL.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo