Što to miriše na Adventu? / Svi se grebu za svoj komad torte: 'Prije nitko nije htio kućicu na Zrinjevcu i Tomislavcu, a danas...'

Od ponedjeljka na Advent ulazi Državni inspektorat koji će provoditi inspekcijske nadzore

8.12.2019.
20:08
VOYO logo

O korupciji na zagrebačkom Adventu razgovarali smo sa Slavicom Olujić Klapčić, vlasnicom agencije Katapult koja upravlja Adventom na tri lokacije i to već šest godina. 

Od ponedjeljka na Advent ulazi Državni inspektorat koji će provoditi inspekcijske nadzore. Gospođa Olujić Klapčić kazala je kako u njihovu poslovanju neće moći pronaći ništa negativno ili loše. Za RTL je napomenula kako u nadzor često dolaze Porezna uprava, Državni inspektorat i zaštita na radu. Slaže se kako su to sve inspekcije koje su potrebne na ovakvoj manifestaciji.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak postoji natječaji?

Tvrdi kako je do svoje lokacije došla putem natječaja Turističke zajednice grada Zagreba te kako se isti natječaj objavljuje svake godine. Dodaje i kako bi, ako bi netko drugi aplicirao za to mjesto na kojem je ona sada , mogao dobiti 'njezinu lokaciju' iako je ona tamo već godinama. 

"Mi planiramo projekte, zajedno s Turističkom zajednicom, svatko se može prijaviti na natječaj, dati vizualizaciju, ideje na koji bi način oni napravili projekt. Stoga ne vidim zašto se ne bi prijavili i drugi", kazala je. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje je li bilo još zainteresiranih za lokaciju na Tomislavovu trgu, na kojem se nalazi jedna od lokacija agencije Katapult, odgovara kako ne zna za taj podatak. 

"Mi se natječemo s kreativnim idejama i na koji bismo način postavili cijeli projekt. Prijavljujemo se na natječaj na koji se zaista može prijaviti bilo tko", kaže Olujić Klapčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Logičan rast cijena

Dodaje kako je prve godine Adventa najam kućice stajao 4000 kuna te kako tada nitko nije htio 'ući' u kućice. Kaže, govorili su joj da je luda, da nitko neće doći na Zrinjevac i piti kuhano vino na otvorenome, da je to slijepo crijevo Zagreba i da tamo nema ljudi. 

"Isto se dogodilo kada se otvarao Ledeni park na Tomislavcu. Velik broj ugostitelja nije htio. Mi smo ih uvjeravali kako je to projekt koji ima budućnost, koji se promišljeno radi, koji će imati promociju i slično", kaže. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S godinama, dodaje, cijene su se povećale kao i opseg Adventa. 

"Smatram da kad se radi pošteno, da vam nitko ne može uništiti poslovanje. U prvih tjedan dana Adventa posjećenost je odlična, čak nešto veća nego prošle godine", zaključuje Slavica Olujić Klapčić, vlasnica agencije Katapult.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike