BAREM NISMO U BANKROTU /

Cijevi pucaju, obnova stoji, a na vrtiće i domove se čeka: Što je točno Tomašević napravio u godinu dana?

'Nije do nas, svi ti megaproblemi su naslijeđeni, a mi ih rješavamo ili ćemo ih krenuti rješavati', redovno odgovara Tomašević, pa i danas

31.5.2022.
6:58
VOYO logo

Pucaju cijevi na sve strane, kasne tramvaji, kasni obnova. U brojnim naseljima niču groteskne zgradurine, i u vrtićima i u domovima za starije, i dalje je sramotno malo mjesta. To je Zagreb 2022. godine, godinu dana nakon što je Tomislav Tomašević postao gradonačelnik.

Da se četiri godine čeka za jednokrevetne sobe, do deset za dvokrevetne sobe u Domu za starije Trnje potvrđuje ravnatelj Domagoj Kronstein za RTL. To su, kaže, redovne procedure koje se nisu mijenjale s dolaskom nove vlasti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nije do nas, svi ti megaproblemi su naslijeđeni, a mi ih rješavamo ili ćemo ih krenuti rješavati", redovno odgovara Tomašević, pa i danas. Znači četiri godine se još neće vidjeti ono što pokrećete sad? "Ma ne, do kraja mandata će se vidjeti." Kao jedan od primjera navodi Paromlin.

Image
'ŽELIMO I DRUGI MANDAT' /

Tomašević o prvoj godini mandata u Zagrebu: 'Nema područja gdje nije u najmanju ruku nered, ako ne i korupcija'

Image
'ŽELIMO I DRUGI MANDAT' /

Tomašević o prvoj godini mandata u Zagrebu: 'Nema područja gdje nije u najmanju ruku nered, ako ne i korupcija'

Od pješačkih zona do odvajanja otpada

I ta najnovija u nizu najava je da će derutni Paromlin u centru grada izgledati kao nova moderna otvorena knjižnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dio lijevo liberalne publike očekivao je da će kroz par tjedana početi padati pečene kokoši, da će korumpirani bandićopolis postati Pepeljuga, ali ne ide to tako, piše Jurica Pavičić. I činjenica je da građani zasad ne mogu vidljivo osjetiti novu vlast, tek nekoliko manjih stvari poput ove pješačke zone u staroj Vlaškoj, dakle komadićak od nekih 200 metara uskoro će postati samo za pješake.

U planu je maknuti promet ispred Glavnog kolodvora i cijeli potez između Gundulićeve i Zrinjevca pretvoriti u zonu samo za pješake. Uskoro kreću i nova pravila odvajanja otpada. Nije dijelio prvomajski grah, ali je otvorio žičaru zbog koje je kazneno prijavio Milana Bandića.

"Ono što građani mogu vidjeti je da Grad Zagreb više nije kleptograd, dakle tu se više novac iz gradskog proračuna ne prelijeva u privatne džepove", kaže Joško Klisović, predsjednik gradske skupštine.

Bivši moćnici nemaju pohvala

Na pitanje koji je Tomaševićev najveći grijeh u godinu danu, Pavle Kalinić, bivši pročelnik gradskog Ureda za upravljanje u hitnim situacijama, odgovara: "Pa mislim da je bitno trebao ubrzati obnovu škola." Ima li išta dobro što je napravio? "Pa to što je prošlo godinu dana, eto, ima još tri", odgovara Kalinić To je jedino dobro? "Da."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ma Tomašević bezveze drobi o drobilici, opustošio je Advent, uništava obitelji, izdaje fratrima ogromne račun za plin, a onda taj plin ni ne plaća. Tako bi se mogle rezimirati najglasnije kritike Tomislava Tomaševića. U prvih godinu dana uspio je naljutiti Petra Pripuza, Željku Markić i kralja Plina, šefa PPD-a, Pavla Vujnovca.

Eskpresni otkazi u Holdingu

Dosad je Tomašević započeo fajt s tri dosta moćne osobe u hrvatskom društvu, a ako se bude držao svojih predizbornih obećanja o pravilu jedan član jedan glas u Dinamu, uskoro bi mogao početi i fajt s četvrtim moćnikom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog prebrzog imenovanja nove uprave Holdinga dobio je i packu Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa.
Smanjio je plaće pročelnicima, smanjio broj gradskih ureda, a definitivno jedan od najvećih reformskih poteza Tomaševića u ovih prvih godinu dana je 700 otkaza u Holdingu. On je čistio, a USKOK mu je pomogao u čistki. U više odvojenih akcija razni pročelnici i gradski službenici iz Bandićeva doba su uhićeni.

"Nema područja u gradu u kojem nije nered u najmanju ruku, a i korupcija", kazao je Tomašević. Kaže da mu je najveći problem štednja dok stižu stari dugovi. A s najnepopularnijim potezima nije ni počeo – karta za tramvaj i dalje košta četiri kune. Teško da će cijene brojnih gradskih usluga moći ostati iste u ostatku mandata, a onda s poskupljenjima kreću neki novi fajtovi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo