Estonski startup funkcionira slično kao Uber i upravo je njemu oteo dio posla u brojnim europskim i afričkim gradovima. Trenutno imaju 15 milijuna korisnika u 25 zemalja. Pogleda li se njihovu rasprostranjenost, u brojnim su državama prisutni u jednom ili dva grada, a 'najjači' su u JAR-u, gdje voze u osam gradova.
Vozače će kod nas privlačiti 40-ak posto nižim naknadama nego što to uzima Uber, a neće uvjetovati ekskluzivnost, odnosno vozači će moći raditi i za konkurenciju, neslužbeno su doznali 24sata.
Krajem svibnja je Taxify osigurao ulaganje vrijedno 175 milijuna
dolara od investitorske grupe koju je predvodio njemački Daimler,
koji je od prije bio i većinski vlasnik MyTaxija.
"Taxify je porijeklom iz Estonije, a početne investicije
stigle su upravo od osoba povezanih s poznatim skandinavskim
startupima, kao što je Skype. No, zanimljivo je što su tvrtku u
posljednjim investicijama tvrtku poduprli Didi Chuxing,
veliki kineski igrač na području dijeljenja prijevoza putem
raznoraznih prijevoznih sredstava, od bicikla do autobusa,
te Daimler, vlasnik Mercedes-Benza, što upućuje na to da se
proizvođači automobila ne klade više samo na proizvodnju i
prodaju vozila, nego i na dijeljenje vožnje", pisala je još
ranije Netokracija.