Opće je poznata stvar da poslovanja s bankama i sličnim financijskim institucijama ponekad znaju biti vrlo naporna i stresna. No, postoje i pojedini slučajevi koji iskaču iz uobičajene prakse odnosa banke prema klijentu.
Jedan od takvih je i slučaj poznatog hrvatskog pjevača Dragana Lukića Lukyja, koji je svoja neugodna iskustva sa Splitskom bankom odlučio podijeliti sa svima na način da je napisao otvoreno pismo. Za Danas.hr Luky je poručio da je sve svoje stavove o spomenutoj financijskoj instituciji napisao u pismu, te da nema dodatnih komentara.
Dugogodišnja suradnja sa Splitskom bankom Lukyju je očito prisjela. Kratko je samo za Danas.hr komentirao kako je 'okidač' za otvoreno pismo bilo uvođenje novog softvera za internetsko bankarstvo koji klijentima, tvrdi Luky, ne omogućuje uvid u stanje računa u realnom vremenu. Njegovo otvoreno pismo prenosimo u cijelosti:
Navodno 'splitska' banko!
Ti koja si osnovana u doba mraka kao Investiciono Komercijalna Banka Split da bi dala vjetar u leđa razvijanju gospodarstva Splita i Dalmacije, a koja si kasnije promijenila ime u 'Splitska banka' – o, Tebi se obraćam!
Ti koja si bila uzdanica splitske privrede i koja si davala kredite velikim investitorima i industrijskim gigantima Dalmacije da bi je industrijalizirali i osnažili kao regiju – o, Tebi se obraćam!
Ti, kojoj sam klijent od svog rođenja, a matična mi je poslovnica već 26 godina na Peristilu koji je centar splitskog turizma, a ja pred istom poljubio vrata radnim danom u šest popodne, jer si joj ukinula popodnevnu smjenu – o, Tebi se obraćam!
Ti, koja si poslala pismeni dokument na moje ime da mi 'odobravaš kredit na 17.000 EUR-a radi dugogodišnje suradnje', a kasnije mi objašnjavala da je to 'kompjuter greškom poslao' – o, Tebi se obraćam!
Ti, u kojoj sam nedavno večer prije puta položio na svoj tekući račun 12.000 kuna, a sutra isti iznos nisam mogao koristiti ni na jednom bankomatu te sam morao trošiti vrijeme i živce zivkajući prijatelje da mi posude neki dinar dok se ne vratim doma – o, Tebi se obraćam!
Ti, koja mi svako jutro, poradi novog softvera, šalješ nepotreban izvještaj o stanju računa od prekjučer, a više mi ne šalješ aktualno stanje računa – o, Tebi se obraćam!
Ti, koja na izvještaju tekućeg računa imaš 'stanje prethodnog dana', a transakcije istog se ne vide i po desetak dana unatrag, pa nemamo pojma što nam je s računom u realnom vremenu i zbog toga pijemo normabele – o, Tebi se obraćam!
Ti, čije kartice odbijaju bankomati i pos-aparati diljem Lijepe naše, pa se u četiri ujutro okovan snijegom i ledom moram crvenjeti po benzinskim postajama – o, Tebi se obraćam! Tebi se obraćam, o navodno 'splitska' banko, jer moji su jadi došli toliki, a tvoji me susretljivi djelatnici tužno gledaju kad im kažem da ovako dalje ne može i pitam ih kako i na koji način završiti ovu patnju koja mori moju dušu i tijelo.
Ti kojoj je bitan samo profit i boli te peta što nosiš to ime 'Splitska' koje si otuđila nama, ljudima koji Split volimo i sve što je splitsko želimo da bude Splićanima blisko – prestani molim te!
Prestani s mentalnim maltretiranjem svojih klijenata, ukidanjem poslovnica po cijeloj Dalmaciji zbog koje si i osnivana, te razaranjem i ovo malo života što ga je po škojima, Zagori i u centru Splita još ostalo nama – koji tu želimo živjeti do kraja naših, za tebe nevažnih života. Prestani, molimo te!
Ne možemo više! Dragan Lukić Šegedin – klijent navodno 'splitske' banke
Vezani članak:
arti-201104060018006