Uložili 2,1 milijuna / Split za šetnicu na Dioklecijanovoj palači lani prodao 53 (!) ulaznice

Image
Foto: Borna Filić/PIXSELL

Iako ju je obnovio, Grad Split nije ni izbliza dovoljno uprihodovao od ove zanimljive turističke atrakcije, koja bi trebala privući znatno više posjetitelja

10.4.2017.
8:22
Borna Filić/PIXSELL
VOYO logo

Grad Split obnovio je šetnicu na sjevernom zidu Dioklecijanovepalače i ponovno je otvorio početkom 2015., ukupno uloživši 2,1 milijuna kuna. No, investicija se nije odveć isplatila. Štoviše lani je Split, odnosno Muzej grada uprihodovao tek nešto više od 2.000 kuna od ulaznica za šetnicu. Riječ je, naime, o mizernom broju prodanih ulaznica - njih 53, donosi Slobodna Dalmacija.

Osim što turisti, ukljucujući ne samo one potencijalne nego i one koji odsjedaju u Splitu, ne znaju da se ondje može posjetiti šetnica, problem predstavlja i to što je vodiča  potrebno osigurati dan prije razgleda. Naravno, postoji minimalna grupa za koju "na teren izlazi" vodič, a riječ je o pet ljudi. Grupa, pak, ne stoji imati više od deset članova. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je i što je šetnica otvorena tek tri sata dnevno, što je dodatna "prepreka" turistima, stoga i ne čudi ovako katastrofalna posjećenost ove vrhunske turističke atrakcije, kako piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike