Grad Split obnovio je šetnicu na sjevernom zidu Dioklecijanovepalače i ponovno je otvorio početkom 2015., ukupno uloživši 2,1 milijuna kuna. No, investicija se nije odveć isplatila. Štoviše lani je Split, odnosno Muzej grada uprihodovao tek nešto više od 2.000 kuna od ulaznica za šetnicu. Riječ je, naime, o mizernom broju prodanih ulaznica - njih 53, donosi Slobodna Dalmacija.
Osim što turisti, ukljucujući ne samo one potencijalne nego i one koji odsjedaju u Splitu, ne znaju da se ondje može posjetiti šetnica, problem predstavlja i to što je vodiča potrebno osigurati dan prije razgleda. Naravno, postoji minimalna grupa za koju "na teren izlazi" vodič, a riječ je o pet ljudi. Grupa, pak, ne stoji imati više od deset članova.
Zanimljivo je i što je šetnica otvorena tek tri sata dnevno, što je dodatna "prepreka" turistima, stoga i ne čudi ovako katastrofalna posjećenost ove vrhunske turističke atrakcije, kako piše Slobodna Dalmacija.