Danima se po lokalnim portalima i radijskim postajama u Splitu 'vrtjela' reklama Split parkinga u kojoj su korisnicima svoje aplikacije obećavali 30 posto popusta, piše Splitski dnevnik.
Nakon par dana reklame su naglo nestale, a nove koje su se pojavile nude "do 23 posto" popusta. Kako je do ove greške došli i je li moguće da se Split parking muči s izračunavanjem postotaka, Splitski dnevnik pitao je direktora Marka Bartulića.
"Razlika je iz čega gledate. Plaćate 30 posto skuplje, a 23 posto jeftinije. Ako uzmemo najnižu cijenu od tri kune, na nju se dodaje naknadu teleoperatera od 89 lipa i kad od tih 3.89 oduzmete tri kune, to je 23 posto jeftinije. Kad gledate s druge strane, plaćate 30 posto skuplje. Kriva je bila interpretacija, namjera je identična. Cilj je izbaciti plaćanje naknade teleoperaterima, nema potrebe da se to plaća preko SMS-a", kazao nam je Bartulić.
VEZANE VIJESTI
- Tko je odgovoran ako vam stablo padne na auto i kako tražiti odštetu?
- Tri zagrebačke ulice drže rekord u broju dignutih automobila: Šokirat će vas iznos naplaćenih kazni!
"Tehnički nismo pogriješili"
S pojašnjenjima nisu išli, kaže Bartulić, jer tehnički nisu ni pogriješili – u originalnoj reklami je pisalo "do 30 posto".
Inače, Split parking aplikacija olakšava pronalazak najbližeg slobodnog parkirnog mjesta u Splitu, štedi vrijeme i novac te omogućava maksimalno korištenje postojećih parkirnih mjesta i kapaciteta.Aplikacija ima preko 20 tisuća jedinstvenih korisnika, a dostupna je za sve pametne uređaje te se besplatno može preuzeti u App Storeu i Google Play trgovini. Aplikacija također omogućava navigaciju do odabranog parkirnog mjesta i parkinga, a korisnici mogu anonimno prijaviti i nepropisno parkiranje.