Kako piše Glas Slavonije, operativne aktivnosti HTZ-a u 2014. godini podijeljene su u tri osnovne smjernice, a najzanimljivija građanima mogla bi biti ona o definiranju novog turističkog identiteta Hrvatske.
Naime, HTZ će donijeti novi Stateški marketinški plan koji bi skoro trebao biti usvojen, a koji će definirati novi turistički identitet Hrvatske. Uz ostalo, može se očekivati da će slogan 'Mediteran kakav je nekad bio' otići u povijest, a pred HTZ-om je izgradnja nove brending strategije. U prvoj fazi pristupit će se izradi novih kreativnih rješenja za sve ključne komunikacijske kanale, pa se tako mogu očekivati drugačiji oglasi, spotovi, brošure, multimedija, banneri i drugo. U drugoj fazi, HTZ će putem javnog poziva odabrati kreativnu agenciju koja će definirati tu "ključnu ideju" o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji temeljem koje će se izraditi i novi logotip, slogan i ostalo. Ovogodišnja turistička sezona odradit će se sa starim sloganima, dok će međunarodno lansiranje nove brending strategije biti u studenome u Londonu, na turističkoj burzi WTM 2014.
HTZ će, osim toga, raditi na jačanju turističkog brenda Hrvatske, poticanju turističkog prometa u pred i posezoni te povećanju prosječne dnevne potrošnje turista u Hrvatskoj.
Da bi u pred i posezoni privukli više turista osmišljen je Croatia PPS koncept, što podrazumijeva razvoj od 10 do 15 destinacija u dosegu hrvatskih zračnih luka koje će se profilirati i dobiti oznaku PPS friendly destinacija na kojima bi u razdoblju pred i posezone trebalo biti poslovno aktivno najmanje 50 posto ponude, odnosno hotela i ostalih smještajnih objekata, ali i restorana, trgovina i ostalog. http://www.glas-slavonije.hr/222534/7/Hrvatska-prestaje-biti-samo-zemlja-sunca-i-mora