Hrvatska iz temelja mijenja strategiju u turizmu

Hrvatska turistička zajednica bi u 2014. godini trebala raspolagati s oko 347 milijuna kuna prihoda, a najveći dio svog proračuna potrošit će na marketing, oko 205 milijuna kuna.

15.1.2014.
9:57
VOYO logo

Kako piše Glas Slavonije, operativne aktivnosti HTZ-a u 2014. godini podijeljene su u tri osnovne smjernice, a najzanimljivija građanima mogla bi biti ona o definiranju novog turističkog identiteta Hrvatske.

Naime, HTZ će donijeti novi Stateški marketinški plan koji bi skoro trebao biti usvojen, a koji će definirati novi turistički identitet Hrvatske. Uz ostalo, može se očekivati da će slogan 'Mediteran kakav je nekad bio' otići u povijest, a pred HTZ-om je izgradnja nove brending strategije. U prvoj fazi pristupit će se izradi novih kreativnih rješenja za sve ključne komunikacijske kanale, pa se tako mogu očekivati drugačiji oglasi, spotovi, brošure, multimedija, banneri i drugo. U drugoj fazi, HTZ će putem javnog poziva odabrati kreativnu agenciju koja će definirati tu "ključnu ideju" o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji temeljem koje će se izraditi i novi logotip, slogan i ostalo. Ovogodišnja turistička sezona odradit će se sa starim sloganima, dok će međunarodno lansiranje nove brending strategije biti u studenome u Londonu, na turističkoj burzi WTM 2014.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HTZ će, osim toga, raditi na jačanju turističkog brenda Hrvatske, poticanju turističkog prometa u pred i posezoni te povećanju prosječne dnevne potrošnje turista u Hrvatskoj.

Da bi u pred i posezoni privukli više turista osmišljen je Croatia PPS koncept, što podrazumijeva razvoj od 10 do 15 destinacija u dosegu hrvatskih zračnih luka koje će se profilirati i dobiti oznaku PPS friendly destinacija na kojima bi u razdoblju pred i posezone trebalo biti poslovno aktivno najmanje 50 posto ponude, odnosno hotela i ostalih smještajnih objekata, ali i restorana, trgovina i ostalog. http://www.glas-slavonije.hr/222534/7/Hrvatska-prestaje-biti-samo-zemlja-sunca-i-mora

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike