Vice Vincent John Batarelo, katolički aktivist i čelnik konzervativne udruge Vigilare često se oglašava zbog stvari koje ga u javnom prostoru smetaju i u kojima prepoznaje svetogrđe i ugrozu tradicionalnih vrijednosti. Svojedobno je, primjerice, pokrenuo akciju micanja iz javnog prostora engleske kratice za Božić, X-mas, a mobilnog operatera Tele2 je prozivao zbog reklama s ovanom Gregorom smatrajući ih "degutantnim vrijeđanjem i svetogrđem". Lani mu je zasmetala i reklama Hrvatske lutrije.
"Njihova politička korektnost ide mi na jetra"
Sada se, pak, Vice Vincent John Batarelo okomio na Erste banku. Na svome Facebooku napisao je sljedeće: "Super je što postoji više banak u Hrvatskoj tako da ne trebam držati svoj novac i surađivati s Erste bank. Njihova politička korektnost mi ide na jetra."
Iako nije konkretno naveo što mu to sada ide na jetru, teško je ne dokučiti da se radi o reklami za spomenutu banku u kojoj se, među ostalima, pojavljuju i osobe drugačije seksualne orijentacije od Batarelove. Konkretno, dvojica mladića koji ulicom hodaju držeći se za ruke te jedna osoba čijom se pojavom sugerira da je transrodna.
U reklami, među ostalim, narator kaže kako "Hrvatska treba ljude koji vjeruju u druge i drugačije od sebe" dok se u pozadini čuje vjerojatno najljepša hrvatska domoljubna pjesma "Tvoja zemlja" u izvedbi Batarelovog imenjaka Vukova.
Reklama ne ide samo Batarelu na jetru
Ista reklama išla je na jetru i konzervativoj udruzi CitizenGo koja je ustvrdila da se njome "potkopava temelje hrvatskog društva i nameće nove društvene norme koje ne vode računa o zaštiti onoga što Hrvatska uistinu treba: stabilnu obitelj, zaštitu i pomoć za žene koje žele imati djecu, kvalitetnu a ne ideološku kurikularnu reformu".
Ovi istomišljenici Vice Vincenta Johna Batarela pokrenuli su i online peticiju "Hrvatska treba ljude koji vjeruju u sebe, u brak, u obitelji!".