Izjava ravnateljice Graditeljsko-geodetske škole u OsijekuMire Marić, koju je izrekla govoreći o napadu na jednog učenika u prvom razredu njezine škole, šokirala je javnost i uznemirila roditelje.
Naime, majka učenika požalila se da ga druga djeca tuku u školi, da su mu polomili šake, a da ga nitko ne želi zaštititi te da u školi tvrde da se nije uklopio u sredinu. Nakon toga je ravnateljica slučaj za Glas Slavonije prokomentirala riječima: "On ne može ostvariti komunikaciju s drugim učenicima. Ne može sklopiti nekakav savez ili dogovor. Oni koji su sudjelovali u ovim događajima u obiteljima imaju defekt – imaju ili očuha ili maćehu, ili žive s jednim roditeljem i sigurno im je teško, pa su takvi zbog situacije u kući. Napadnuti učenik traži razlog da pod nastavom ne radi ništa, samo sjedi i izaziva druge. Prvi je napad bio nesretan slučaj. U drugom slučaju se učenik našao napadaču pod rukom."
Na takvu izjavu reagirali su brojni roditelji ističući da ravnateljica govori neprimjereno te etiketira djecu rastavljenih roditelja. S njima se složila i prosvjetna inspektorica Jasna Galić-Minarik, koja ističe da prosvjetni radnik ne smije reagirati na takav način. Psihologinja Silvija Mihaljević sličnog je mišljenja.
Inspekcija počela nadzor u školi
"Mnogo je učenika čiji su roditelji razvedeni. Nekima je potrebna godina ili dvije prilagodbe, svaki je slučaj poseban za sebe. Naravno, to ne znači da dijete ima defekt u obitelji i da mu se daje takva 'dijagnoza'. To je vrlo nespretan izraz koji nipošto ne treba koristiti, jer je riječ o životnim okolnostima. Netko može živjeti u cjelovitoj obitelji, a da nije sređena. No, ni to ne znači defekt ili poremećaj!", kazala je Mihaljević dodajući da izjava ravnateljice vrijeđa.
Dodajmo svemu da je nakon žalbe majke da se njenog 15-godišnjeg sina u školi zlostavlja te da ga nitko ne štiti na teren uzašla i prosvjetna inspekcija. Svoje izvješće nakon završenog nadzora dostavit će Ministarstvu obrazovanja.