U šumi unificiranih predizbornih poruka velikih i manjih stranaka gdje se uoči prijevremenih parlamentarnih izbora biračima nude uglavnom jedna te ista obećanja te najvećim dijelom općenit pristup temama od najveće važnosti za boljitak građana i Hrvatske, kampanja riječkog političara Andreja Poropata – koji se kao HNS-ov kandidat u VIII izbornoj jedinici natječe za ulazak u Hrvatski sabor – odskače svježim pristupom i nekim novim idejama odnosno kanalima komunikacije s građanima, piše Riječan.IN.
Prije svega, pod sloganom „Za našu Rijeku – zaokruži Andreja“ Poropat je sav promidžbeni materijal stavio ne toliko u svoju funkciju, koliko u funkciju građana – naime, na lecima i svim drugim promidžbenim materijalima Poropat je objavio i broj svog telefona kako bi ga svi zainteresirani građani mogli kontaktirati i direktno tražiti odgovore na sva pitanja koja ih muče.
Tijekom svoje kampanje Poropat i njegov najuži tim stranačkih suradnika koncentrirali su se na to da u javnost plasiraju jasne, nedvosmilene poruke i da građanima ponude odgovore na svakodnevna pitanja koja ih tište. U vlastitoj, skromnoj produkciji uglavnom na riječkom Korzu snimljen je i promidžbeni video koji je u nepunih tjedan dana na Poropatovoj Facebook stranici pogledan čak 35 tisuća puta.
Više pogledajte OVDJE.