MOŽE I DRUGAČIJE /

Riječanin personaliziranom kampanjom osvaja simpatije birača

Image
Foto: screenshot

Na riječkom Korzu snimljen je i simpatični promidžbeni video koji je na Poropatovoj Facebook stranici pogledan čak 35 tisuća puta, što je impozantan broj i za neke rock-zvijezde!

25.8.2016.
15:45
screenshot
VOYO logo

U šumi unificiranih predizbornih poruka velikih i manjih stranaka gdje se uoči prijevremenih parlamentarnih izbora biračima nude uglavnom jedna te ista obećanja te najvećim dijelom općenit pristup temama od najveće važnosti za boljitak građana i Hrvatske, kampanja riječkog političara Andreja Poropata – koji se kao HNS-ov kandidat u VIII izbornoj jedinici natječe za ulazak u Hrvatski sabor – odskače svježim pristupom i nekim novim idejama odnosno kanalima komunikacije s građanima, piše Riječan.IN.

Prije svega, pod sloganom „Za našu Rijeku – zaokruži Andreja“ Poropat je sav promidžbeni materijal stavio ne toliko u svoju funkciju, koliko u funkciju građana – naime, na lecima i svim drugim promidžbenim materijalima Poropat je objavio i broj svog telefona kako bi ga svi zainteresirani građani mogli kontaktirati i direktno tražiti odgovore na sva pitanja koja ih muče.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom svoje kampanje Poropat i njegov najuži tim stranačkih suradnika koncentrirali su se na to da u javnost plasiraju jasne, nedvosmilene poruke i da građanima ponude odgovore na svakodnevna pitanja koja ih tište. U vlastitoj, skromnoj produkciji uglavnom na riječkom Korzu snimljen je i promidžbeni video koji je u nepunih tjedan dana na Poropatovoj Facebook stranici pogledan čak 35 tisuća puta.

Više pogledajte OVDJE

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo