Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
KONFERENCIJA U ZAGREBU /

Razmišljamo li zaista 'out of the box'? Kako izgleda primjena novih marketinških strategija?

Vrsni stručnjaci otkrit će tajne uspjeha

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Ususret SoMo Borcu, organizatori su najavili predavače koji će u svojim predavanjima posjetiteljima dati konkretne savjete za postizanje boljih rezultata, kako poboljšati komunikaciju među timovima, ali i koji je recept za uspješan pitch.

Stručnjaci iz tehnologije, marketinga i kreativne industrije donose praktične savjete 

Vlado Vince više od deset godina vodi tech timove u sektoru kulture, uključujući projekte izgradnje novih kulturnih institucija u New Yorku - The Shed i Perelman Performing Arts Center (PAC NYC). Implementacija digitalnih rješenja i vođenje projekata u neprofitnom okruženju koji moraju ispuniti vrlo specifične kreativne i poslovne ciljeve može biti izazovna, a u svom predavanju istaknut će kako menadžerirati i poboljšati razumijevanje između timova kako bi rezultati bili što uspješniji.

Razmišljamo li zaista “out of the box” ili je to postala uobičajena fraza, a u stvarnosti se vodimo već iskušanim i provjerenim praksama? U svom predavanju “Performance Marketing Without Playbooks” o tome će govoriti Tin Huzek Kitan, Performance Marketing Lead Solflare-u. Tin ima više od 12 godina iskustva u digitalnom, a posebno performance i conversion-driven marketingu, te preko 5 godina iskustva u web3 i crypto svijetu, a svoja saznanja podijelit će s publikom SoMo Borca 24. listopada u Mozaik centru.

Kako izbjeći pogreške za maksimalan uspjeh?

Ivica Skočić kao direktor kreativne agencije McCann sudjelovao je u puno natječaja (tzv. pitcheva) za razne klijente, a kao najčešće izazove navodi nekvalitetnu pripremu i nedovoljno jasno usuglašavanje oko cilja projekta. Nastavno na istraživanje koje pokazuje da agencije u prosjeku troše više od 650.000 eura godišnje na sudjelovanje u natječajima, a tek se 4 od 10 pobjedničkih ideja ikada implementira, održat će predavanje “Pitch koji vas (pre)skupo košta!". Kao stručnjak koji je kroz natječaje prolazio i s klijentske i s agencijske strane, dat će konkretne smjernice kako bi isti trebao izgledati s ciljem pojednostavljivanja cijelog procesa, a u kontekstu postizanja obostranog zadovoljstva.

Iskoristite priliku za kupnju TARDY BIRD ulaznice, a do 30. rujna prijavite svoje projekte. Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

POGLEDAJTE VIDEO: RTL Detektor pomeo konkurenciju i odnio SoMo borac nagradu! Evo kako je nastao

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike