NA PELJEŠKOM MOSTU SADA SE RADI U ŠESTOJ BRZINI: /

Na gradilištu je rekordan broj radnika, evo koliko toga su uspjeli napraviti

Image
Foto: Milan Šabić / PIXSELL

Od čak 725 radnika koji su trenutačno na gradilištu, 153 su tehničko i pomoćno osoblje, a ostalo su radnici, strojari i mornari na brodovima. Dosad je na gradilištu bilo najviše oko 500 radnika

21.9.2020.
20:51
Milan Šabić / PIXSELL
VOYO logo

Na gradilištu Pelješkog mosta trenutačno je rekordnih 725 radnika, što znači da su radovi na mostu koji će spajati Hrvatsku na vrhuncu i prebačeni u šestu brzinu. Večernji list piše, pozivajući se na informacije iz Hrvatskih cesta, dosad je iz mora potpuno izniklo čak 11 od 12 stupova budućeg mosta na kojima je u kolovozu već postavljeno 20 segmenata čelične nosive konstrukcije, na četiri stupa počela je i gradnja pilona, a počelo je i zavarivanje segmenata. Ostao je nedovršen samo 12. stup, a radovi su najviše poodmakli na središnjim stupovima.

Image
SPAJA SE KONSTRUKCIJA PELJEŠKOG MOSTA, POVEZIVANJE OBALA JE SVE BLIŽE: /

Ljudi s terena otkrili još neke novosti o ovom projektu

Image
SPAJA SE KONSTRUKCIJA PELJEŠKOG MOSTA, POVEZIVANJE OBALA JE SVE BLIŽE: /

Ljudi s terena otkrili još neke novosti o ovom projektu

Image

16.09.2020., Komarna - Radovi na izgradnji Peljeskog mosta i pristupnih cesta. Photo: Milan Sabic/PIXSELL

Stigli i visokospecijalizirani varioci iz Kine

U veljači je na gradilište mosta iz pogona u Kini stiglo prvih 29 segmenata čelične rasponske konstrukcije, dok je u kolovozu postavljeno 20 segmenata čelične rasponske konstrukcije mosta na potporne skele. U Hrvatskim cestama ističu i da su u drugoj polovici kolovoza na gradilište pristigli visokospecijalizirani varioci iz Kine koji rade na okrupnjavanju segmenata rasponskog sklopa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim toga, na putu prema Hrvatskoj je brod s 13 novih segmenata nosive čelične konstrukcije koji bi trebao stići na gradilište početkom listopada.

Image
Foto: Milan Šabić / PIXSELL

16.09.2020., Komarna - Radovi na izgradnji Peljeskog mosta i pristupnih cesta. Photo: Milan Sabic/PIXSELL

Radovi ubrzano napreduju i na pristupnim cestama

Od čak 725 radnika koji su trenutačno na gradilištu, 153 su tehničko i pomoćno osoblje, a ostalo su radnici, strojari i mornari na brodovima. Dosad je na gradilištu bilo najviše oko 500 radnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Punom parom radi se i na pristupnim cestama, pa su na dionici Duboka – Sparagovići započeli pripremni radovi za izvedbu temelja mosta Dumanja jaruga. Najzahtjevniji objekt na toj trasi je tunel Debeli brijeg čija je glavna cijev kod izlaznog portala iskopana do 700, a servisna do 535 metara. Na stonskoj je obilaznici, među ostalim, u tunelu Polakovica nastavljen iskop glavne cijevi tunela koji sad iznosi nešto više od 50 metara, piše Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo