Projekt Taksi plus predstavljen je u cilju da se usluge prijevoza taksijem učine dostupnijima većem broju građana nego što je to do sada bio slučaj.
Riječ je o novoj vrsti usluge, točnije linijskom prijevozu (Taksi B plus), koji se planira uvesti uz dosadašnji, klasični način prijevoza taksijem (Taksi A plus). Taksi-linije pokrivat će područje cijelog Zagreba, gdje god posluje i ZET, a vrijeme čekanja taksija neće se produžiti više od dosadašnjih, maksimalnih pet minuta.
Kao jedan primjer linije novinarima je na konferenciji predstavljena relacija od Glavnog kolodvora do autobusnog okretišta na Jarunu, u dužini od 5,6 kilometara, koja se do sada plaćala oko 60 kuna, dok bi nova cijena za istu relaciju, po osobi, trebala biti 30 kuna.
Mirsad Hukić, voditelj odjela za odnose s javnošću, istaknuo je da se zbog kvalitete usluge u automobile neće primati više od tri osobe, te da taksisti neće inzistirati na tome da napune vozilo, nego će normalno voziti određenom linijom i na stajalištima ''sakupljati'' osobe zainteresirane za vožnju. Također, klijent će na određenoj stanici moći mobitelom naručiti linijski taksi koji će ga voziti po istoj cijeni.
Ušteda i do 65 posto!
Također, najavljena je i Flat rate taksi usluga, koja će na relaciji Zagreb – zračna luka imati jednu cijenu, neovisnu o broju putnika i prtljage, dobu dana ili noći, a s ciljem maksimalne zaštite stranih korisnika taksi-usluga u Zagrebu.
Najavljenu uštedu od 65 posto bit će moguće ostvariti na unaprijed dogovorenom linijskom prijevozu više osoba (Taksi C plus), na približnoj relaciji, koje bi uslugu spomenutog taksi-prijevoza koristile najmanje tri puta tjedno.
Predsjednik Udruženja Radio taksi Zagreb Juraj Šnidarić poručio je kako ovakav prijedlog jeftinijeg prijevoza nije uzrokovan najavama dolaska konkurencije, nego da Radio taksi Zagreb u posljednjih 10 godina pokušava oživjeti ovakav projekt, no da im je Grad svaki put ''zatvorio vrata''.
''Mi smo spremi ovaj prijedlog provesti u djelo u roku od 48 sati od trenutka kada za to dobijemo dozvolu. Sada je na redu Gradska skupština, koja mora odlučiti hoće li Zagrepčani imati jeftiniji prijevoz ili neće'', poručio je Šnidarić.
Prethodni članci:
arti-201010120302006 arti-201010070758006 arti-201009230613006 arti-201009150260006