Za komunikacijsku i medijsku industriju, Weekend Media Festival nezaobilazna je stanica. Razloga je mnogo, ali svi imaju jedan zajednički nazivnik: pozitiva. Totalna, opijajuća, fantastična i nezaboravna pozitiva. A kako ta pozitiva najveći efekt na nas ostvaruje onda kada se dijeli, Ford ni ove godine nije propustio u Rovinju napraviti nešto posebno.
Kako drukčije objasniti scene u kojoj posjetitelji WMF-a, trenutak prije nego će otići poslušati neku od ozbiljnih i važnih tema iz WMF programa – veselo prihvaćaju izazov isprobati kako im stoje legendarne fudbalerke, Elvisove perike, različiti oblici brkova, predimenzioniranih naočala zajedno s drugim sličnim rekvizitima, potom ulaze u parkiranu Ford Fiestu te nastavljaju unutra pjevati i plesati kao da sutra ne postoji.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/7671816e-8f23-11ec-810d-0242ac12000e/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Fordove #bepositive aktivacije WMF publici predstavile su se još prošle godine ostvarujući instant uspjeh te su potvrdile veselu činjenicu da – što je izazov simpatičniji i neobičniji, a prilika za nasmijat se jedni (s) drugima veća – to su svi 'nabrijaniji' sudjelovati.
Ove godine WMF-ovci su mogli doživjeti tri izložena Ford automobila, a osim fieste u Fiesti, jednako su raspoloženi i motivirani bili podijeliti pozitivne misli na balonima koji su ih uz Ford Focus i kutak „Focus na pozitivu“ dočekali odmah po ulasku na festival, kao i predahnuti i odmoriti uz chill i piknik pored EcoSporta.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/76359c80-8f23-11ec-9d8e-0242ac12001a/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)