KREĆU RADOVI /

Važna obavijest za sve one koji vlakom putuju u Zagreb: 'Očekujte kašnjenja! Molimo za razumijevanje...'

Image
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Po završetku projekta vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, istaknuli su iz HŽ Infrastrukture

17.3.2023.
11:48
Slavko Midzor/PIXSELL
VOYO logo

Zbog radova na pruzi državna granica - Savski Marof - Zagreb Glavni kolodvor, između Zapadnog do Glavnog zagrebačkog kolodvora od 20. ožujka do 2. travnja promet će teći jednim kolosijekom te se očekuju kašnjenja do 15 minuta, izvijestili su u petak iz HŽ Infrastrukture.

Projekt "Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) - Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)“, naveli su iz HŽ Infrastrukture, provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pružna dionica duga 3,5 kilometra iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz, dodaju.

"Ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja te molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije", stoji u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ZASTOJ U ŽELJEZNIČKOM PROMETU: /

Vlakovi kasne na zagrebački Glavni kolodvor zbog kvara na signalnom bloku u Borongaju

Image
ZASTOJ U ŽELJEZNIČKOM PROMETU: /

Vlakovi kasne na zagrebački Glavni kolodvor zbog kvara na signalnom bloku u Borongaju

Projekt vrijedan 29,2 mil. eura, završetak radova sredinom 2024. godine

Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor. Radovi obuhvaćaju cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, sanaciju mostova i izgradnju propusta, izgradnju uređenih površina za pristup putnika, radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima itd.

Procijenjena vrijednost projekta je 29,2 milijuna eura, sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), radove izvodi tvrtka Swietelsky, a završetak radova planiran je sredinom 2024. godine.

Po završetku vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, istaknuli su iz HŽ Infrastrukture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo