Digitalna agencija Arbona napravila je istraživanje na temelju turističkih pojmova koji se najčešće pretražuju u Google tražilici u Njemačkoj u proteklih 90 dana.
U posljednja dva tjedna vidljiv je sve veći interes Nijemaca za Hrvatsku. Pretraživanje turističkih destinacija i upisivanje turističkih termina sve su aktualniji, što nam uz otvaranje granica daje nadu da će turistička sezona ipak uskoro intenzivnije započeti.
S obzirom na to da je pandemije COVID-19 imala negativan utjecaj na sve sfere života i poslovanja, oči javnosti uprte su u najvažniji segment hrvatskog gospodarstva - turizam. Prema provedenom istraživanju Arbone, u posljednjih 90 dana, s naglaskom na posljednja dva tjedna, u pretragama rezultata pretraživanja u Google tražilici rezultati prikazuju kako ključne turističke termine kao što su kuće za odmor, kampovi ili godišnji odmor korisnici puno više pretražuju upravo za područje Hrvatske nego za ostale turističke države poput Španjolske, Italije i Grčke.
Buđenje turizma
"Interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju sve više raste na popularnim inozemnim tržištima, a posebno u Njemačkoj. Tu činjenicu potkrepljuje rast pojmova za pretraživanje u posljednjim tjednima poput Urlaub Kroatien, Ferienhaus Kroatien itd... što je svakako dobar pokazatelj za ponovnu aktivaciju i buđenje našeg turizma", rekao je Andrej Tonković iz Arbone.
Prema dobivenim rezultatima možemo vidjeti da dolazi do značajnog rasta pretraživanja ključnih riječi vezanih za odmor u Hrvatskoj.
"Pretražuju se i turistički gradovi Hrvatske, koji nakon značajnog pada zbog pandemije, ponovno imaju uzlazni trend", završio je Sandro Lazarić iz Arbone.