Prvo je na sidru pred Pločama čekao sređivanje papirologije, a potom je svoj ogroman teret dopremio na lokaciju mosta - on je potopni brod Zhen Hua 7. Kineska grdosija od broda duga 240 metara, na svojim je leđima donijela ostala tri broda koji će raditi na zabijanju pilota za pelješki most, sad ga vidite u dva dijela, jer je zaronio 18 metara ispod površine kako bi se ostali brodovi s njega mogli iskrcati.
Dopremio je i dva 130 metara duga "čavla", odnosno testna pilota. Za njihovo testno zabijanje bit će zadužen brod koji na sebi svojevrsni pneumatski čekić težak 80 tona, visok 130 metara
Pa će testno zabijanje u morsko dno, vjeruju Kinezi, odraditi bez problema, no tek poslije toga, čeka ga pravi posao. "Bit će 150 trajnih čeličnih pilota, oni se trenutno još izrađuju, prvih 60 pilota već je na putu iz Kine prema Hrvatskoj", kazao je Zhang Dong, predstavnik izvođača.
Zabijanje pilota odmah iza Nove godine
Ova isporuka stići će krajem siječnja pred Komarnu, u kojoj se Kinezi već osjećaju kao kod kuće. "Ima ih negdje oko 70 , smješteni su kod mene i kod još jednog gospodina, slažu se s nama , čak se družimo, pravili smo božićni domjenak prije par dana i tako", priča nam Ivo Jerković, vlasnik apartmana.
No posao prije svega. Crveni div će otići, a brodovi koje je dopremio sa testnim zabijanjem početi odmah iza Nove godine "Upotrijebit ćemo dizalicu, s kojom ćemo podignuti čelične pilote, postaviti ih okomito i spuštati u more", objašnjava Dong. Ponovit će isto 150 puta, sa pilotima koji će postati temeljem pelješkog mosta.