RASTE POTROŠNJA /

Hrvati navalili u trgovačke centre: 'Svašta se može naći, za svačiji novčanik'

Domaći trgovci posljednjih godina prate europske trendove pa su sniženja sve veća

13.1.2019.
22:15
VOYO logo

Blagdani su prošli, ali ne i sniženja.

''Žena šopigira, očito nešto je pronašla, ima po 50 posto, ima sniženja i mislim da se to isplati'', kaže Dinko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najviše se kupuju odjeća i obuća.  U većini trgovina i do 50, a ponegdje i 60  posto jeftinije. 

''Najviše se kupuju ženske i muške zimske jakne i muški puloveri i to je najisplativije, to nam najbolje ide i primjerice jakne koje su nam bile 1000 kuna sada možete kupiti za 400 kuna", kaže Marina Cvitan, prodavačica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošnja u maloprodaji raste iz mjeseca u mjesec, blagdanska je dosegnula rekordne iznose,a čini se da trgovci još uvijek zadovoljno trljaju ruke.

''Mislili smo da će to u jednom trenutku stati, ali u prvom mjesecu nam ide puno bolje nego u prosincu jer ipak su velika sniženja i kupce privlačimo s tim i isplativije je kupiti i odmah se već pripremaju za slijedeću godinu'', kaže Cvitan.

Iako, domaći trgovci posljednjih godina prate europske trendove pa su sniženja sve veća, ipak ima i onih koji se kućama vraćaju praznih ruku.

''Ništa nisam kupila i ono što je na sniženju, to je uništena roba. Grozno ', kaže

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ostalo je stvari, ali  za žene koje bi htjele nešto klasično veličina 40, 42 to ne možete naći, a nisu baš neke cijene snižene, recimo jakna je 1000 kuna'', kaže Milka.

''Svašta se može naći. Za svačiji novčanik, ali iskreno za mene ne. Ono što sam tražila'', kaže Sanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Udruge za zaštitu potrošača upozoravaju na nepoštenu praksu trgovaca. Ipak, kažu radi se o rijetkima.

''Nekakav kaput koji je bio, ajde sad ću ja karikirati 100 kuna, prije sniženja su ga povećali na 150 kuna i onda su smanjili 30 posto pa je koštao na sniženju 120 kuna", kaže Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.

Tamo gdje blagdanskih sniženja nema, kupci se privlače povoljnim rasprodajama i akcijskim cijenama namještaja i bijele tehnike.

''Zadovoljna sam, zato što sam tražila to što sam sad kupila, negdje je jeftinije 30 do 40 posto i ok", kaže Branka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Neke božićne stvari sam kupovala bile su više od 50 posto na sniženju'', kaže Slavica.

Sniženja još uvijek nisu gotova, dobra vijest za one koji svoje novčanike nisu ispraznili do kraja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo