PEKARA NEDOSTAJE, ALI NE I KREATIVNIH PEKARNICA: /

'Kupci su prepoznali našu strast'

Image
Foto: Bread Club/fb

"Mjesta za dobre, kvalitetne proizvode uvijek ima, pa tako i za pekarnice ovog tipa", kažu iz Bread Cluba

9.7.2019.
9:07
Bread Club/fb
VOYO logo
VOYO logo

Iako u Hrvatskoj kronično nedostaje pekara, s druge strane svjedočimo pravoj maloj "pekarskoj" renesansi.

Zanimljivu, kreativnu i profitabilnu pekaru o kojoj će svi pričati možda nije lako, ali je vrlo moguće, napraviti i u našoj domovini o čemu svjedoče mladi ljudi koji su svoju strast prema kruhu pretvorili u posao, na jedan posve drukčiji način.

Image
DEFICITARNA ZANIMANJA I ZANIMANJA BUDUĆNOSTI: /

Ljudi se sve više odlučuju na prekvalificiranje – a ovo je razlog

Image
DEFICITARNA ZANIMANJA I ZANIMANJA BUDUĆNOSTI: /

Ljudi se sve više odlučuju na prekvalificiranje – a ovo je razlog

Pekarstvo je danas svojevrsna umjetnost, stvoriti savršen spoj sastojaka koji će svojim okusom oduševiti svakog kupca, ne bi li se on u istu ponovno vratio, nije lak zadatak, a oni koji su se usudili to probati, podjelili su s nama svoju priču.

Majstorski kruh

Pekarnica Bread Club rodila se kao logičan nastavak ranijih interesa i ljubavi prema kruhu sestara Anamarie Palić i Zrinke Zajec, koje su pokrenule Kruh na Treću, te Karla Vulina koji u Pakoštanima vodi uspješnu obiteljsku pekarnicu Kroštula.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dobili smo potvrdu da su ljudi spremni i željni kvalitetnog kruha i srodnih proizvoda. Naša je posebnost, barem za naše podneblje, što u proizvodnji kruha ne koristimo nikakve kemijske dodatke (aditive), čak niti industrijski kvasac. Općenito govoreći, naš kruh je doslovno sastavljen od brašna, vode i soli jer želimo ljudima ponuditi prije svega zdrav i kvalitetan proizvod.

Image

Mjesta za dobre, kvalitetne proizvode uvijek ima, pa tako i za pekarnice ovog tipa. Očito je kod dijela publike došlo do zasićenja industrijskim pekarskim proizvodima koji sve manje sliče i imaju okus po kruhu te su ljudi spremni izdvojiti i koju kunu više za pravi, majstorski kruh.

Kao uostalom i u svakom poslovnom pothvatu, proizvod je samo dio cijele priče i potrebno je posložiti više faktora kako bi priča uspjela. Mi smo vrlo zadovoljni reakcijom kupaca i potražnjom za našim proizvodima tako da možemo reći da je odluka krenuti ovim putem bila ispravna", kazali su nam iz pekarnice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kupci prepoznali strast

Inicijativa je bila, navode, oprezna i skromna s obzirom na to da ne postoji sličan koncept pekarnice na kojemu su mogli temeljiti očekivanja.

Isto tako smatraju kako im se malo i posrećilo s obzirom na to da su kupci u cijelosti prepoznali njihovu strast za kruhom. Na kraju krajeva, i u samom dućanu, dok kupuju, kupci iz prve ruke mogu vidjeti nastanak proizvoda i sve faze procesa.

Image

"Naš savjet svim mladima, ali i svima zainteresiranima jest da, prije nego što krenu u ovakav posao, svakako probaju upoznati pekarsko okruženje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pekarnica, osobito majstorskog tipa, ima svoje specifičnosti i potrebna je iskrena ljubav prema ovom poslu kako bi, uz sav napor i trud, mogli u konačnici uživati u stvaranju tako plemenite i obožavane namirnice. I definitivno se educirati u svakoj prilici i iz svih dostupnih izvora jer pekarstvo je dinamičan proces koji konstantno evoluira i napreduje te se i mi moramo razvijati s njim", zaključila je kreativna ekipa iza Bread Cluba.

Perspektivno zanimanje?

Baš kao što i ekipa iz Bread Cluba kaže, ljudi danas prepoznaju kvalitetu. Izbor prirodnih sastojaka spojen s tradicionalnom pripremom pretvorio je kvalitetne pekare u traženo osoblje.

Stručna znanja u 21. stoljeću postaju atraktivna, a mladi, sposobni i kreativni ljudi, snaga su koja je potrebna ne bi li se pokrenuo pozitivni zamah u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko je to važno govori i činjenica da Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta već treću godinu zaredom provodi projekt "Poticanja obrazovanja za vezane obrte temeljene na sustavu naukovanja".

Projekt u sklopu kojeg se odobrava stipendiranje učenika koji se obrazuju u deficitarnim obrtničkim zanimanjima, a kroz koji Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta potiče školovanje učenika strukovnih škola koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) s 1500 kuna mjesečno, odnosno s 18.000 kuna godišnje, zasigurno će privući neke nove mlade talente i buduće pekare koji će možda baš kroz svoje pekarnice i svoj rad oživjeti naše okusne pupoljke baš na način na koji je to napravila i ekipa Bread Cluba.


Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sadržaj je isključiva odgovornost Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Image

savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo