'PADA KAO CIGLA!': / Nova drama u zraku iznad Slavonije, usred leta MiG-u se ugasio motor

Image

Na nebu iznad Brodsko-posavske županije u posljednji je čas izbjegnuta tragedija kada je pilot MiG-a 21 Hrvatskog ratnog zrakoplovstva uspio upaliti zrakoplov kojem se u letu ugasio motor.

16.3.2017.
18:58
VOYO logo

Pilot MiG-a Hrvatskog ratnog zrakoplovstva čiji se motor iznenada ugasio u srijedu tijekom leta uspio ga je ponovno upaliti te uspješno sletjeti u zračnu bazu na Plesu čime je izbjegnuta tragedija.

U Ministarstvu obrane ovaj incident nisu potvrdili, ali ni demantirali gašenje motora, već kažu samo da se dogodio "jedan tehnički problem", a unatoč prethodnoj najavi da će MiG-ovi HRZ-a letjeti ovaj tjedan od ponedjeljka do petka, danas ipak nisu letjeli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Možemo potvrditi da se dogodio jedan tehnički problem na zrakoplovu tijekom leta nakon čega se zrakoplov vratio u zračnu bazu na Plesu. U ovom trenutku još uvijek se obavljaju svi potrebni tehnički pregledi kako bi se utvrdilo zbog čega je došlo do toga', stoji u odgovoru odnosa s javnošću MORH-a, javlja Dnevnik.hr.

Izvješće Mirka Šundova

Ovaj se incident dogodio samo nekoliko dana nakon što je načelnik Glavnog stožera Oružanih snaga, Mirko Šundov, u svojem izvješću upozorio na velike probleme kod MiG-ova te objavio da od njih 12 lete tek četiri. Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović, rekla je da je ono što je vidjela u tom izvješću prilično zabrinjavajuće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Četiri MiG-a su ispravna, imamo dva borbena dvojca, možemo izvršavati NATO i ostale zadaće, međutim nažalost to ne može biti dugoročno rješenje. Trebamo razmišljati o rješenjima kako premostiti dok Hrvatska ne nabavi novu eskadrilu borbenih zdrakoplova', rekla je u srijedu Grabar-Kitarović, dodajući da će o tome uskoro raspravljati i Vijeće za obranu.

'Stanje je zabrinjavajuće'

Na sličan način stanje je opisao i Damir Krstičević, ministar obrane, uoči današnje sjednice Vlade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Što se tiče MiG-ova, stanje je zabrinjavajuće. Znate da imamo hrvatske pilote i i da su oni sjajni ljudi, odlično rade svoj posao. Možete samo zamisliti kako je tim ljudima svaki dan kada trebaju ući u MiG i izvršiti svoje zadaće, a ne znaju hoće li sletjeti. Treba li nam još jedan slučaj kojeg smo imali, da nam avion padne, pilot pogine ili da, s druge strane, taj MiG padne na neko naseljeno mjesto', rekao je Krstičević.

Motor na hrvatskim MiG-ovima znao se gasiti i ranije, a javnosti su poznata dva slučaja danas umirovljenog pilota Ivana Selaka kojem se jednom motor ugasio kada je letio na visini od 13 tisuća metara i to brzinom dva puta većom od brzine zvuka, a drugi put na čak 18 tisuća metara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo