Iz smjera Jadranske avenije sagradit će se cesta uz sami savski nasip, a druga prometnica ići će iz Avenije Dubrovnik pa po zelenoj površini i parkiralištu Zrinjevca. Obje ceste imat će izlaz na Jadranski most, kao i na spojnicu kojom će se povezati istok i zapad.
"Nove ceste imat će dvije trake za oba smjera, a ulaz će biti moguć samo s Avenije Dubrovnik, odnosno Jadranske avenije. Građani Kajzerice ne moraju brinuti da će doći do povećanja prometa jer će biti onemogućeno spajanje na nove prometnice iz tog dijela grada", rekla je Nataša Mujčić, projektantica prometnih površina u Institutu IGH za Jutarnji list.
"Izvodit će se radovi gradnje tunela istok - zapad na -1 razini u duljini od cca 280 metara s dvije odvojene tunelske cijevi. Rampe na sjevernoj strani kružnog toka, Jadranski most - Jadranska avenija, te Avenija Dubrovnik - Jadranski most, proširuju se za jednu voznu traku i prema projektu imaju četiri vozne trake."
"Samo raskrižje bit će semaforizirano, novim prometnim rješenjem isključeno je preplitanje automobila u samom kružnom toku", rekli su u Gradu.
Na novim zaobilaznim cestama bit će ograničena brzina na 40 kilometara na sat, a ujedno će biti zabranjen promet vozilima težima od pet tona i višima od 3,5 metra. Novi rotor bi u promet trebao biti pušten 30. prosinca 2019. godine.