Ovoga tjedna hrvatsku je estradu potresao novi „skandal“, toliko sulud da bi ga se teško uspjeli dosjetiti i legendarni zafrkanti iz „Letećeg cirkusa Montyja Phytona“. Mjesto radnje bio je festival u Vodicama, a glavni akteri (ponovno) Jelena Rozga i zloglasni izum zvani playback.
Osobno, teško mogu dokučiti smisao glazbene smotre na kojoj svi izvođači samo zijevaju, pogotovo pošto se ne radi o festivalu natjecateljskog karaktera. S druge strane, vjerujem da nitko u publici, kojom su istini za volju dominirala djeca vrtićke i ranoškolske dobi, nije nasjeo na „veliku podvalu“ i pomislio da se iza pozornice, na kojoj usamljeno stoje hrvatske estradne zvijezde, skriva bend ili, u određenim slučajevima, čak i orkestar. Stvar je kulminirala nastupom Jelene Rozge koja je plesala balet i lebdjela na rukama plesača, ali i potpuno smetnula uma da mora otvarati usta. Nakon što su se na nju obrušili mediji, opravdala se objasnivši da joj je „bilo tako lipo da je zaboravila pjevati“. Isprika bi joj čak i držala vodu da je za život odlučila zarađivati nečim drugim, a ne pjevanjem.
Nepošteno bi, međutim, bilo ne spomenuti da su se slični propusti dogodili i nekim njenim kolegama pa je tako Miroslav Škoro zanijemio gledajući svoju partnericu Lidiju Bačić, no zahvaljujući revolucionarnom izumu, spomenutom na početku teksta, nismo ostali zakinuti za stihove koje je u tom trenutku trebao odzijevati.
Čitavu priču zaokružio je bijesni Facebook status Ivice Propadala, inače basista Teške Industrije, koji je optužio Rozgu da je zadala udarac ne samo festivalu, već i svim svojim kolegama. Pobunio se, također, i protiv pjevanja na playback, iako ga, ako se dobro sjećam, nitko nije tjerao da nastupi u Vodicama.
I na kraju, koju pouku možemo izvući iz ove priče? Ako se bavite pjevanjem u Hrvatskoj, nikad, ali baš nikad nemojte zaboraviti zijevati!