Naime, najprije je Državni ured za reviziju objavio natječaj kojim kupuje službeni automobil za glavnog državnog revizora. Procijenjena vrijednost nabave je 480.000 kuna bez PDV-a, što na kraju zapravo daje vrijednost od 600.000 kuna, piše Večernji list.
Prema propozicijama koje je Državni ured za reviziju propisao u objavljenom natječaju, tražio se automobil s najmanje 203 dizelske konjske snage i s pogonom na sva četiri kotača. Automobil je morao biti minimalne dužine 485 centimetara i međuosovinskog razmaka 290 cm, a zagađenje mora biti manje od 140g/km CO2. Na pitanje zašto kupuju tako skup automobil, pomoćnica glavnog državnog revizora Biserka Čoh-Mikulec odgovorila je da glavni državni revizor ima pravo na automobil gornje klase.
Nakon što je priča izašla u javnost, glavni državni revizor poništio je javno nadmetanje jer će "imati manji budžet od očekivanog". To je obrazloženje u srijedu medijima dala Čoh Mikulec
Prema pravilniku o uvjetima korištenja službenih osobnih automobila, glavni državni revizor ima pravo na automobil gornje srednje klase. No, isto tako je mogao biti skromniji i odabrati neki od jeftinijih modela iz premium segmenta. Tako, primjerice, početni dizelski model BMW serije 5 stoji 397.623 kune, ali ima 184 konjske snage, dok početni Audi A6 s dizelskim motorom od 177 konja, ali bez pogona na sva četiri kotača, stoji 384.281 kunu.
U Uredu za reviziju prvotno su naveli kako će novi automobil, za koji su oglasili natječaj, biti zamjena za automobil star sedam godina koji se često kvario, te da je novac za novo vozilo osiguran u državnom proračunu.
Iz Vladine Službe za odnose s javnošću dobili smo odgovor u kojem se navodi da je Državni ured za reviziju, prema Zakonu o Državnom uredu za reviziju, uređen kao neovisna i samostalna institucija, koja za svoj rad odgovara Hrvatskom saboru. "Državni ured za reviziju ima svojstvo pravne osobe, ali iako se sredstva za rad Državnog ureda, kao što je razvidno iz Zakona, osiguravaju iz državnog proračuna, samostalan je i neovisan, te može ostvarivati vlastite prihode obavljanjem revizije nacionalnih i međunarodnih sredstava te sudjelovanjem u međunarodnim projektima i programima. Državni ured za reviziju, prema ovom zakonu, dakle, samostalno planira sredstva potrebna za svoj rad, a utvrđuje ih Hrvatski sabor u državnom proračunu Republike Hrvatske. Državni ured za reviziju nije među obveznicima središnje javne nabave, pa tako od Vlade Republike Hrvatske nije obvezan tražiti, pa nije niti zatražio niti dobio suglasnost za kupnju takvog automobila", navodi se u priopćenju.