Croatia Airlines, hrvatski nacionalni avioprijevoznik i član udruge Star Alliance je u Zagrebu predstavio novi jelovnik za putnike poslovnog razreda, čime kompanija još snažnije promiče hrvatsku turističku i gastronomsku ponudu.
Inspiracija zagrebačka kuhinja
Novu gastronomsku ponudu na letovima kreirali su proslavljeni hrvatski chef Dino Galvagno i Uje oil bar Leopolda Botterija, partneri s kojima je Croatia Airlines potkraj 2016. godine pokrenula projekt Inspirirani Hrvatskom u sklopu kojeg se putnicima poslovnog razreda nude obroci pripremljeni korištenjem autohtonih recepata i namirnica primorske i kontinentalne Hrvatske.
Novi jelovnik poslovnog razreda, koji se u zrakoplove uvodi 19. lipnja ove godine, motiviran je ponajprije jelima zagrebačke kuhinje kao što su šunka, purica s mlincima, varivo od kelja s faširancima, neizostavni domaći štrukli i druga jela pripremljena od autohtonih lokalnih namirnica, koja se na ovim prostorima koriste već stoljećima i nalaze se u svim hrvatskim kuharicama.
"U odabiru jela za zagrebački jelovnik vodio sam se idejom kreiranja ugođaja zagrebačkog obiteljskog stola od početka do sredine 20. stoljeća, imajući pritom u vidu snažne utjecaje austrougarske kuhinje i bogatstvo namirnica koje su nudila obližnja seoska gospodarstva. Namirnice za jela s našeg jelovnika zagrebačke su obitelji nabavljale na tržnici Dolac i u njima uživale gotovo svakodnevno, a želja nam je da okusi i mirisi pripremljenih jela putnike prate i u njihovom novom odredištu", rekao je Dino Galvagno na predstavljanju jelovnika.
Promocija lokalnih namirnicima
Osim zagrebačke kuhinje, na novom jelovniku poslovnog razreda promiču se i lokalne namirnice ostalih hrvatskih krajeva poput inćuna, slanine, sipe, boba. Osim toga, novi obroci za poslovne putnike na svim letovima Croatia Airlinesa sadržavat će više povrća, a pripremat će se tradicionalnim načinima kuhanja uz minimalno mijenjanje karaktera namirnica. Poseban izazov u ovom projektu bila je i sinkronizacija nekoliko pružatelja catering usluga u hrvatskim zračnim lukama, konkretno u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku, kako bi se ostvarila ujednačenost okusa i kvaliteta.
Ovogodišnje novosti u gastronomskoj ponudi Croatia Airlinesa istodobno su uvod u novi projekt pod nazivom Croatia Airlines full of taste, koji se priprema u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i čiji se početak očekuje u travnju 2020. godine.
"Croatia Airlines full of taste projekt je gastronomskog i enološkog predstavljanja Hrvatske u našim zrakoplovima, čije će vrijednosti osjetiti putnici poslovnog i ekonomskog razreda. Realizirat ćemo ga s renomiranim hrvatskim chefovima, restoranima, vinarima, somelierima, uljarima i ostalim hrvatskim proizvođačima autohtonih hrvatskih proizvoda. Svakih šest mjeseci, odnosno u ljetnom i zimskom redu letenja, u cijelosti ćemo mijenjati menije i njihovo vizualno predstavljanje u skladu s različitim konceptima gastronomske mape Hrvatske, kako bismo još više povećali zadovoljstvo putnika uslugom u zrakoplovu", rekao je Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa.
Croatia Airlines, kao nacionalni avioprijevoznik i kompanija koja kontinuirano unapređuje uslugu, putnicima želi pružiti dodanu vrijednost u sklopu navedenih projekata te im približiti gastronomsko bogatstvo Hrvatske kroz okus, miris i boju.