'TO ĆE DOVESTI DO VELIKIH KAŠNJENJA': /

Zabrinjavajući podaci o manjkavostima i problemima novog terminala

Image
7.3.2017.
18:26
VOYO logo

"Trenutačno stanje novog terminala izaziva duboku zabrinutost, i to prije svega zbog održavanja kvalitete postojećeg reda letenja Croatije Airlinesa, s pripadajućim operativnim troškovima”, stoji u preliminarnom izvještaju hrvatske nacionalne aviokompanije za 2016. godinu koje je izrađeno u veljači ove godine.

Također se navodi kako su provedena testiranja vezana uz ispitivanje upravljanja operacijama zrakoplova te usklađivanje s regulatornim sigurnosnim standardima i standardima operativne učinkovitosti dogovorenih između Croatije Airlinesa i MZLZ-a pokazala brojne probleme. U Croatia Airlinesu ne žele još javno iznositi zbog čega su zabrinuti, međutim tvrde da će se oglasiti po završetku svih testiranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Večernji list piše da se od dobro upućenih u tijek testiranja novog terminala mogu čuti vrlo pesimistične prognoze. Tako navode da novi terminal ima 13 stajanki (pristaništa) za zrakoplove, dok ih stari ima 22. Ima i četiri izlaza manje jer ih novi ima 14, a stari ih je imao 18.

Na novome su samo tri izlaza za ukrcaj u autobuse pa zatim u avione, a na Plesu u isto vrijeme ima pet letova sa zrakoplovima tipa dash koji ne pristaju na aviomostove nego se putnici do njih moraju prevoziti autobusima. Usto, ističu sugovornici lista, parkirne pozicije za avione na novom terminalu su dosta uske, tako da će servisna vozila morati čekati red da dođu do zrakoplova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve vodi do kašnjenja

Problem će biti i širokotrupni avioni koji će po slijetanju zauzimati dvije parkirne pozicije. Također navode kako postoji puno uskih grla, posebice pri prolasku transfernih putnika koji moraju prijeći preko uskih stuba i proći sigurnosnu kontrolu s detektorom za metal.

"Novi terminal prostire se na 66.000 četvornih metara, a ima toliko uskih grla. Ljeti, kad je najveći promet, stari terminal pucao je po šavovima, a na novom terminalu bit će još gore", tvrde dobro upućeni izvori te ističu kako će to dovesti do velikih kašnjenja.

Također smatraju kako će najviše problema imati dio putnika na transfernim letovima jer neće imati dovoljno vremena kako bi prošli novi sustav i uhvatili svoj idući let. Pritom ne vjeruju da se toliko nedostataka da ispraviti u tako kratkom roku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike