RTL DOSJE: UTRKA ZA PANTOVČAK /

Nova dionica predsjedničke kampanje: Glasnogovornici najvećih favorita za RTL otkrivaju adute

Do izbora su još tri mjeseca. Dovoljno za iznenađenje, a optimizma kandidatima ne nedostaje

6.10.2019.
21:40
VOYO logo

"Od vrata do vrata" taktika je Izbornog stožera Kolinde Grabar-Kitarović, jednako kao što radi već pet godina jer ona je, tvrde, "glas naroda". 

"Program piše sama, kao što je i govor kojim je objavila kandidaturu", kažu u Stožeru. Zauzima se za brže pravosuđe, demografske mjere, veće plaće. No, sve to zasjenile su didaskalije u tekstu govora, one o osmijehu i blagom smiješku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Riječ je o jednoj benignoj omašci, u brzini koja se dogodila. Mi smo imali slučaj da smo kao novinari dobili govor inauguracijski jednog od naših bivših predsjednika, s didaskalijama koji je završio 'a sada namigni''', tvrdi Zoltan Kabok, glasnogovornik kampanje Kolinde Grabar-Kitarović.

Milanović već tri mjeseca obilazi teren

Glavni konkurent aktualnoj predsjednici bivši je premijer Zoran Milanović, čiji je slogan ''predsjednik s karakterom''. "Uz dobar tim, sve je lakše", kaže Milanović, no uglavnom govori on. Tri mjeseca obilazi teren i sam odlučuje koje teme otvara iako ga otpočetka prate glasnogovornik i direktor kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kamo god je išao, nije štedio ni premijera, ni predsjednicu, a na svoj malo drukčiji način radio je to i Miroslav Škoro. Na sve to aktualna predsjednica nije odgovarala, a  pitanja novinara izbjegla je i na objavi kandidature.

''Predsjednica nije dnevno-politička komentatorica aktualnih zbivanja i predsjednica neće sudjelovati u komentiranju drugih kandidata jer kad nemate što ponuditi, okrećete se drugim stvarima'', kazao je Kabok.

"Kampanja prema Škori izrazito je prljava"

Miroslav Škoro počeo je revolucionarno - najavom ustavnih promjena. Kao glavni propust uzima mu se moguća zabrana SDSS-a. Zbog ugrađenih srčanih premosnica objavio je zdravstveni karton, a obećao je - i imovinsku karticu. U njegovom izbornom stožeru sada  okupljaju volontere kojih imaju već nekoliko tisuća. Za polemike su uvijek otvoreni, no kako ističe njegov glasnogovornik kampanje Mate Mijić, ''mora se raditi o političkom sadržaju, a ne osobnim napadima koje on i njegova obitelj trpe. Kampanja je prema nama izrazito prljava. Oni su sebi plijen već podijelili''.

Zbog Škore su se u HDZ-u tražili saboteri. Iako mu je nekoliko koncerata zabranjeno, od pjevanja ne odustaje, a Mijić kaže: ''Trenutno smo u organizaciji jedinstvenih političkih skupova koji imaju i elemente glazbe i druge stvari koje će biti iznenađenje. Jedinstveno iskustvo u hrvatskom političkom prostoru i premrežit ćemo cijelu Hrvatsku i svi su pozvani''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolakušićeva kampanja - na društvenim mrežama

Najbliži ovom trojcu po rejtingu je bivši sudac europarlamentarac Mislav Kolakušić, čija će kampanja biti koncentrirana na društvene mreže i sučeljavanja uživo. Drži se prokušane formule, to mu je donijelo puno glasova na zadnjim izborima. 

Ostali kandidati, čija brojka je svakim danom sve veća, ne prelaze ni tri posto glasova. Službena kampanja još nije počela - do izbora su još tri mjeseca. Dovoljno za iznenađenje, a optimizma kandidatima ne nedostaje. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo