U Hrvatskoj nema posebnih ograničenja što se tiče izlazaka na ispit iz vožnje u autoškolama. Prema Pravilniku o načinu obavljanja i organiziranja vozačkih ispita, jedino je ograničenje ako polaznik ne položi vozački ispit u roku od 18 mjeseci. Nakon toga je obvezan odvoziti još minimalno 12 dodatnih sati za B kategoriju da bi nakon toga ponovno mogao pristupiti ispitu.
Prema podacima Hrvatskog autokluba od prije nekoliko godina, najveći broj polaganja vozačkog ispita na praktičnom dijelu imala je jedna žena – 12, a jedan muškarac i jedna žena vozačkom ispitu pristupili po deset puta. Doduše, prije pet godina 24 sata su pisali o "hrvatskoj rekorderki po neuspješnim polaganjima vozačkog ispita", Šibenčanki koja je autoškolu upisala još 2000. godine i do 2014. vozački ispit prijavila 54 puta, a na njega izašla 38 puta. Naravno, svaki puta bezuspješno.
Sa svakim padom sve oštriji uvjeti
No, tako je u Hrvatskoj. U Švicarskoj, recimo, nakon tri neuspjela pokušaja polaganja praktičnog dijela vozačkog ispita kandidata šalju na dodatna psihološka testiranja. Sa svakim padom na vozačkom ispitu ondje pred kandidata postavljaju nove uvjete koje mora ispuniti, prenosi Novi list.
Iako švicarske vlasti dozvoljavaju da kandidat nakon pada ponovno može pristupiti vozačkom ispitu nakon mjesec dana, kriteriji postaju sve oštriji. Padne li i drugi put, od instruktora mora dobiti potvrdu da je prošao instrukcije. A padne li i treći put, tada mora ići na dodatne provjere vozačkih sposobnosti. Ako nakon toga padne i četvrti put, kandidat će biti upućen na psihološku provjeru kako bi se utvrdilo je li uopće psihički sposoban za upravljanje vozilom.