U morsko dno danas je zakucan 26. pilot Pelješkog mosta. Najkompleksnija prometna građevina ikad započeta u Hrvatskoj, a kretala je nekoliko puta, napreduje brže od predviđenog.
"Radovi su u tijeku, obavljanje tih radova teče bolje nego je
bilo planirano inicijalnim planom i bolje od očekivanja što smo
mi imali na takvim vrstama radova", kaže Goran
Legac, voditelj projekta cestovnog povezivanja južne
Dalmacije.
No, pesimizam koji neki iskazuju nije bez temelja jer je u
srijedu, dan prije otvaranja ponuda za treću i četvrtu fazu
gradnje, pristigla nova žalba koja će produžiti postupak.
Treća i četvrta faza odnose se na pristupnu cestu na Pelješcu
koja će povezati Sparakoviće, Papratno i mjesto Doli, u sklopu
koje će biti zahtjevna Stonska zaobilaznica.
Na natječaj se žalila varaždinska tvrtka COLAS Hrvatska i to zbog
izmjene dokumentacije. Na upit što im je u natječaju smetalo,
odgovor nismo dobili.
"Nismo sretni zbog toga. Ali šta možemo, to je tako i postupak će
se čim bude žalba riješena okončati, izabrat će se izvođača i sve
ide svojim tijekom", kaže ministar prometa Oleg Butković.
Hrvatske ceste se sada moraju očitovati o najnovijoj žalbi.
Nakon toga slijedi analiza žalbenih navoda, ocjena zakonitosti
postupka te donošenje odluke Državne komisije.
Radi se o žalbenom predmetu koji se vodi po žurnoj proceduri s
obzirom na to da se radi o predmetu financiranom od strane EU
sredstava.
No, sve to neće usporiti projekt, tvrdi Butković iako očekuje da
će Komisija za javnu nabavu imati još posla.
"Ma ne treba se toga bojati. Sve je to ukalkulirano u sami
postupak i naravno da smo očekivali žalbe. I još će biti žalbi i
na odluku o odabiru", kaže Butković.
To se sve odnosi na zadnje dvije faze gradnje, a ni izvođač druge
faze još nije odabran.