peto godišnje doba / Najjači riječki brend i turistički adut je karneval, no ove godine stopirala ga je korona. Hoće li se održati velika povorka?

Image
Foto: Arhiva/RTL

Grad, a pogotovo stanovnici riječkog prstena cijelu godinu žive i pripremaju se za peto godišnje doba

15.1.2021.
7:37
Arhiva/RTL
VOYO logo

Najjači riječki brend i turistički adut je karneval. Grad, a pogotovo stanovnici riječkog prstena cijelu godinu žive i pripremaju se za peto godišnje doba. Ove godine korona ga je stopirala.

Gradonačelnik će ključeve grada simbolično predati maškarama, ali sve druge manifestacije su otkazane. Pitanje svih pitanja je hoće li se na Valentinovo, na Korzu održati velika povorka?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'Jer svirati se mora' /

Država financira koncerte s 5 milijuna kuna, glazbenicima ne ide niti jedna lipa

Image
'Jer svirati se mora' /

Država financira koncerte s 5 milijuna kuna, glazbenicima ne ide niti jedna lipa

Više pogledajte u prilogu Maje Brkljače:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZA ELISU
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo