Teška mehanizacija nemilosrdno ruje glavnu poveznicu Klisa s cestama prema Splitu. Klišani tako svakim danom kroz prašinu, preko rupa zaobilaze kamione.
Gradilište nažalost, odiše ritmom 'lako ćemo'. Mali broj radnika i korištenje tek dijela raspoloživih strojeva ne ukazuju na užurbanost.
Za 700 ili 800 metara nečega što bi trebala biti cesta Klišanima je automobilom potrebno preko 5 minuta. I tako već puna dva mjeseca, a radovima se ne vidi kraj.
Ili ipak vidi – pred lokalne izbore.
"A nego šta je nego zbog izbora. Kad će bit gotovo, to ne znam",
Imaju Klišani i alternativnu prometnicu. No, ona ide samo do Solina gdje je nova građevinska blokada.
Glavna cesta u Solinu raskopana je zbog instalacije plinovoda. Radovi su trebali biti gotovi do sredine travnja, no stanje na terenu govori drugačije.
Zbog objektivnih razloga ili ne, radovi su se produžili i trebali bi biti gotovi za mjesec dana. Taman za presjecanje vrpce pred 21. svibnja.
"Raditi se mora pa malo strpljenja i sve će biti u redu", komentira Pere iz Solina.
"Malo je problem, ali kad su radovi u pitanju, sve se oprašta", dodaje Marija.
U Dicmu je netom završeno uređenje prometnice prema Sinju, a infrastrukturni radovi traju i pred Trogirom. Po broju gradilišta, od kojih, uz sanaciju prometnica, dio čine privatne investicije, prednjači Šibenik.
"Ja i ne znam točnu brojku. Moji pročelnici kažu devetnaest, a neki govore i dvadesetitri gradilišta", Željko Burić, šibenski gradnoačelnik.
Na obalnom pojasu prema Omišu teški strojevi uređuju plaže, pa se čovjek zapita ima li uopće slobodnog bagera u Dalmaciji. Gradilišta su oživila uoči kampanje, a nakon izbora bit će vjerojatno slobodnih bagera i za privatne investitore.