MINISTARSTVO OBRAZOVANJA: / 'Škole uključene u eksperimentalni program dobit će besplatan mobilni internet'

Image
Foto: Thinkstock, Ilustracija

"Sve je to dio digitalne transformacije škola jer naši učenici zaslužuju jednake šanse kao njihovi vršnjaci u drugim EU zemljama.

21.7.2018.
10:40
Thinkstock, Ilustracija
VOYO logo

Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO) potpisalo je u sklopu provedbe eksperimentalnoga pilot-programa Škola za život ugovore o suradnji s tri hrvatska teleoperatera koji će učenicima i nastavnicima 74 škole u kojima će se program provoditi osigurati pristup digitalnim obrazovnim sadržajima bežičnim pristupom internetu.

Ugovor je potpisan s HT-om, Tele2 i Vipnetom koji će, kako je priopćio MZO, za školsku godinu 2018./2019. svim učenicima i nastavnicima škola u kojima će se provoditi eksperimentalni program Škola za život, a koji izaberu korištenje besplatnih sadržaja teleoperatera, osigurati SIM karticu i besplatan pristup određenim mrežnim stranicama s obrazovnim sadržajima za 2 GB prometa mjesečno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ZADNJI U EUROPI UVODIMO OBVEZNU INFORMATIKU: /

'Skandalozna tužba U ime obitelji tjera obrazovanje u tamnice srednjeg vijeka'

Image
ZADNJI U EUROPI UVODIMO OBVEZNU INFORMATIKU: /

'Skandalozna tužba U ime obitelji tjera obrazovanje u tamnice srednjeg vijeka'

"Sve je to dio digitalne transformacije škola"

Zahvalivši teleoperaterima na uključivanju u projekt, ministrica Blaženka Divjak podsjetila je i na to da se u sve osnovne škole u petim i šestim razredima uvodi informatika kao obvezan predmet te da je u suradnji s IRIM-om u ovoj školskoj godini osigurano 45.000 micro:bitova za nastavu u osnovnim školama diljem Hrvatske.

"Sve je to dio digitalne transformacije škola jer naši učenici zaslužuju jednake šanse kao njihovi vršnjaci u drugim EU zemljama. Ovo je sjajan primjer kvalitetne suradnje gospodarstva i države", istaknula je ministrica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zadovoljstvo uključivanjem u projekt izrazili su i predstavnici teleoperatera direktor Sektora marketinga za privatne korisnike HT-a Richard Brešković, direktorica za marketing proizvoda i strategiju Tele2 Hrvatska Monika Majstorović i direktor marketinga Vipneta Lordan Kondić naglašavajući važnost razvoja STEM-a, unaprjeđenja digitalne pismenosti te uvođenja interaktivnoga pristupa učenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo