Maknuta je još jedna prepreka za početak gradnje Pelješkog mosta. Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave odbila je sve pristigle žalbe na kinesku ponudu koja je bila itekako jeftinija od ostalih. U žalbama su ih optuživali za 'dampingške' cijene i pomoć kineske države, ali očito se na račun građana može graditi i mnogo jeftinije.
Gradnja će se odvijati ovako: Malostonski zaljev premostit će od
mjesta Komarne na kopnu do Brijeste na Pelješcu. Za Hrvatsku
je iznimno važan jer će biti jedina cestovna veza juga Hrvatske,
prije svega Dubrovnika s ostatkom zemlje, bez stajanja i kontrole
dokumenata na graničnom prijelazu s BiH u Neumu. Prema podacima
Vlade i Europske komisije, zahvaljujući mostu put od Splita do
Dubrovnika bit će upola kraći.
Bit će dugačak 2440 metara, a širok 23 metra. Za izgradnju se
planira potrošiti 70 tisuća tona čelika, dok bi se mostom trebalo
moći voziti čak i ako vjetar bude puhao brzinom od 159 kilometara
na sat.
U RTL-u Danas smo uživo iz Rijeke ugostili ministra prometa Olega Butkovića koji nam je otkrio kada će gradnja Pelješkog mosta početi, a kada bi trebao biti gotov.
"Ovo je korak naprijed prema potpisivanju ugovora o gradnju Pelješkog mosta, odluka komisije potvrđuje da je natječaj bio zakonit.
Za 15-ak dana će biti potpisan ugovor, a onda će se izvođač uvesti u posao. Početak gradnje možemo očekivati do ljeta. Odluka o nadzoru gradnje će se donijeti u idućih nekoliko dana", poručio je Butković.
"Tri godine je potrebno da se završi most, projekt ima četiri faze, do kraja 2022. treba cijeli projekt završiti. Ne brinite se, neće vaš reporter posijediti dok ne završi gradnja mosta. S BiH ćemo sve bilateralno riješiti, kao i dosad", dodaje ministar prometa.
Ostatak njegovog gostovanja pogledajte u videoprilogu.