Milijune spiskali na reklame, HDZ i Kukuriku najviše

U pretkampanji i dijelu kampanje za parlamentarne izbore stranke su na medijsko oglašavanje ukupno potrošile 26.067.

2.12.2011.
15:29
VOYO logo

Očekivano, najviše su na oglašavanje u razdoblju od 15. listopada do 26. studenog potrošili HDZ i Kukuriku koalicija. HDZ je, prema procjeni Transparancy Internationala i GONG-a u kampanji u medijsko oglašavanje uložio oko 8.283.317 kuna što je ukupni udio u medijskom prostori od 38 posto. U pretkampanji su, pak, potrošili 1.522.405 kuna, no u obzir se treba uzeti da je u tom razdoblju vrijednost oglasnog prostora četiri puta veća.

Kukuriku koalicija uložila je, pak, 7.842.227 kuna što je udio od 31 posto.

Dakle, HDZ i Kukuriku koalicija zauzeli su tri četvrtine ukupnog oglašivačkog medijskog prostora.

Treće mjesto zauzela je Hrvatska seljačka stranka koja je u oglašavanje uložila 2.134.804 kuna. Odmah iza njih je Nezavisna lista Milana Bandića. On je u oglašavanje uložio oko milijun kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Teško je utvrditi koliko je zaista potrošeno'

Važno je napomenuti da ovi iznosi nisu novac kojeg su vladajuća stranka i Kukuriku koalicija zaista i potrošile jer su najvjerojatnije imale brojne popuste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko je tko zaista platio to je sasvim drugo pitanje. Ne znamo ima li razlike između javno obznjanenih cjenika i popusta i onoga što su stranke zaista platileUpravo tu činjenicu u GONG-u i TIH-u smatraju najvećim problemom dosadašnjih kampanja.

"Koliko je tko zaista platio to je sasvim drugo pitanje. Ne znamo ima li razlike između javno obznanjenih cjenika i popusta i onoga što su stranke zaista platile", kazao je Nikola Kristić, predsjednik Transparency Internationala u Hrvatskoj.

'Siva zona'

Ističu kako su upravo cijene i i popusti prema kojima su dogovarane cijene oglasnog prostora moguće "sive zone" ovih izbora.

"Ne znamo da li su korišteni cjenici koji su poslani DIP-u ili se možda to dogovaralo po nekim sasvim drugim cjenicima. Dakle, moguće je da su stranke potrošile više, ali isto tako i manje", kazao je Zorislav Antun Petrović iz Transparency Internationala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw 104
USKORO
VOYO logo
Još iz rubrike
Još iz rubrike
Image
'OD TOGA SE NE MOŽE ŽIVJETI' /

Dobre vijesti za umirovljenike, stižu uskrsnice: Doznali smo kada stižu