Marčelo se "Testamentom", izvrsnom pjesmom kojom kreće "Treća strana medalje", odrekao svoje pozicije na beogradskoj hip-hop sceni, a svoje gađenje istom iskazuje odričući se Tupaca, Biggieja i ostalih rap ikona u korist Štulića, Mladenovića i Bore Čorbe.
Tu, osnovnu ideju u nastavku albuma odlučio je pokazati mijenjajući stilove u skoro svakoj pjesmi. Neki sastojci tog bućkuriša iznimno su ukusni("Bluz o duhu iz boce", sjetna "Ponos"), a ima i takvih, poput kvazinarodnjaka "Krasnokalipsa" i "Tri želje", koji bi vas od radova ovog talentiranog repera mogli zauvijek otjerati.
Ukratko, Marčelo je kroz pjesme pokušao pronaći samog sebe, no potrazi se zasad ne nazire kraj. "Treća strana medalje" pretvorila je nekoć vodećeg predstavnika srpskog ogranka najbrbljavijeg glazbenog žanra u izgubljenog i prevarenog autsajdera koji se u novonastaloj poziciji tek povremeno uspije snaći. Pristup "sam protiv svih" tradicionalno je simpatičan u svijetu glazbene umjetnosti, no ponekad čitava priča zvuči kao da ni on sam zapravo ne zna protiv koga se bori.
U spomenutim katastrofama, bojim se, sam sebi je najveći neprijatelj.