VRIJEDI POKUŠATI /

Mali trik koji će vam spasiti živce: Evo kako izbjeći gužvu na šalteru i dobiti kavu na trajektu

Image
Foto: Pixsell

'Teško je naše ljude naviknuti na novosti'

16.7.2019.
13:09
Pixsell
VOYO logo

Novinari Splitskog dnevnika krenuli su prema trajektnoj luci napisati reportažu o gužvama i općenito stanju oko odlaska na otoke.

Zapravo, krenuli su na Brač jer je tamo fešta, a na priču su nabasali usput, pošto im je poznanica koja radi u Jadroliniji dok su prolazili kraj šaltera za prodaju karata doviknula:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Novinar, možeš li objasnit ljudima da ne moraju čekat' red, nego da mogu karte kupit' i online?"

Htjeli su joj odgovoriti da možda time riskira posao, ali učinili su traženo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nismo išli od osobe do osobe u redu, ali rekli smo ljudima da proslijede informaciju. Za početak, danas je utorak, a do luke smo došli relativno brzo, možda i zato jer smo na dva kotača, ali neka ovaj put ta tema bude preskočena, jer koliko god puta mi napisali da je besmisleno da je dio luke raskopan sredinom srpnja, dojma smo da će netko od odgovornih imati objašnjenje da se takve stvari jednostavno ne mogu raditi zimi", napisali su novinari Splitskog dnevnika.

Na šalteru na Gatu sv. Petra gužva za karte, u agenciji na Gatu sv. Duje vidjeli su istu sliku. Jadrolinija već duže vrijeme ima sustav online prodaje karata, a odnedavno je lansirana i aplikacija. Nema službenih podataka o broju korisnika osim što su otkrili da je skinuto najmanje deset tisuća komada. Jadrolinija će se vjerojatno pohvaliti u nekom trenutku, ali dojam je da možda svaki dvadeseti putnik dolazi s kartom kupljenom online.

"Probali smo aplikaciju, doista je jednostavna za korištenje, kartu ne morate ni ispisivati, već je samo otvoriti na zaslonu smartphonea, a ljubazni djelatnik Jadrolinije je očita pri ulasku na brod. Rekao nam je noštromo s broda kojim putujemo da je korisnika aplikacije sve više, ali da definitivno i dalje ljudi preferiraju papir, kaže i sam, teško je naše ljude naviknuti na novosti. Spomenuo je i da se ljudi slabo informiraju i o polascima, ljetni raspored koji je uveden u zadnjem vikendu lipnja je uveo pomutnju kod bodula koji su jednostavno navikli na satnicu", navode novinari.

Dok su čekali s njim da se pojavi netko s kartom kupljenom preko aplikacije kako bi snimili fotografiju, pričao je kako mu nije jasno da se forsira priča o podbačaju sezone, a njemu se čini da je gužva barem jednaka kao i lani, ako ne i veća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad ste novinar koji radi reportažu, često se nađete u situaciji da morate objašnjavati svoj posao, ali izbjegli smo tu temu, iako je naš dojam da je često i kod naših kolega, baš kao i kod iskusnog Jadrolinijinog noštroma stvar češće u dojmu nego u činjenicama."

Očitao je na koncu njihovu kartu s mobitela, i ostalo je samo provjeriti koliko košta kava na trajektu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Da, skupa je, posebno nama koji smo porijeklom s Brača, ali srećom, pa se sjećamo koliko smo platili kavu na nekim drugim prijevoznim sredstvima po svijetu, pa se nismo nervirali. Posebno što nas je počastio jedan Zagrepčanin nakon što smo mu rekli kako bi bio red da pomogne dalmatinski turizam barem jednom kavom."

Ukratko, savjetuje Splitski dnevnik, skinite aplikaciju, stvarno štedi vrijeme i živce, ali nemojte njihovoj poznanici reći da si je sama kriva ako ostane bez posla kad svi pređu na online kupovinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo