zakuhava se kampanja /

Macan za Vijesti.hr: 'Plenković je previše pristojan, a Milanović je preuzeo diskurs Karamarka'

Komentirajući aktualnu kampanju, Krešimir Macan kazao je kako nije siguran koliko je Plenković svojim umjerenim stilom komuniciranja 'osvojio' glasače desnice, dok se Milanović prometnuo u Karamarka

29.8.2016.
14:13
VOYO logo

RTL-ov politički analitičar Krešimir Macan je u Facebook Live razgovoru za Vijesti.hr komentirao tko bolje vodi personalnu kampanju - Zoran Milanović ili Andrej Plenković. Također se osvrnuo i na poziciju Mosta u ovoj kampanji, ali i teme o kojima se najčešće raspravlja, kao i one o kojima se šuti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kampanja je krenula dosadno. Nitko nije očekivao ovaj napad na Milanovića. Njega se krenulo utopiti. Međutim, on je dobro reagirao. Milanovića energija je jača nego Plenkovićeva. Stoga je možda profitirao na toj personalnoj razini. Kako mi se čini prateći društvene mreže i medije, osim intelektualaca, većina stanovništva, koji su obrazovno najčešće razina srednje škole, odobrili su Milanovićeve riječi. Nitko ne odobrava njegov način i kontekst, ali građani se slažu s njegovim mišljenjem. Kod visoko obrazovanih birača je naišao na osudu", pojasnio je aferu koja je nastala oko snimke sastanka Milanovića s predstavnicima branitelja.

Macan smatrakako je za Plenković zauzeo umjereni diskurs centra, dok je Milanović prigrlio desnu retoriku kakavu je imao Karamarko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pitanje je jesu li birači HDZ-a prepoznali ovaj novi HDZ. Novinari su mi rekli da Plenković ima nadimak Svileni. Kako su Josipovića zvali Lignja, Plenković je Svileni", kazao je.

'Most je izgubio lijeve birače'

"Most pada u odnosu na prošle izbore. Oni su nakon pada Vlade čak i malo narasli. Sada se događa da gube lijeve birače i odlaze na desno. U osmoj biračkoj jedinici, koja inače najpametnije bira, izgubili su lijeve birače", tvrdi Macan.

RTL-ov analitičar također smatra da bez jake marketinške kampanje Most ne uspijeva nametnuti svoje teme široj javnosti.

"Stranke nemaju novaca za stvarnu marketinšku kampanju, pa o izborima odlučuju mediji", dodao je kako kampanju usmjeravaju novinari, odnosno urednici koji izaberu što staviti građanima na dnevni red za informiranje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koje teme su u fokusu?

"PDV je kriva tema što se tiče građana. Oni ne razumiju što im znači jedan posto PDV-a. Puno značajnija je porezna reforma. Ljudi onda mogu tu kompliciranu priču razumijeti ako im se kaže u razinama plaće. Ako im netko kaže da će se mijenjati porezni razredi i da će im plaća biti veća, onda građani to mogu shvatiti. Izbjegavaju se prave svjetonazorske teme, poput pitanja pobačaja. Ali ostale stranke su to odbile. Milanović je htio razgovarati o tome, no ostale stranke šute", zaključio je.

U utorak u 10h budite uz Facebook stranicu Vijesti.hr - razgovaramo uživo s RTL-ovim izbornim analitičarem Ivanom Rimcem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo