'Kupac jedino mjerilo' /

Lidlov odgovor na Tolušićevu izjavu: 'Domaćih dobavljača pekarskih proizvoda imamo više od 50%'

Image
Foto: Damir Špehar/PIXSELL

Nakon što je ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić objavio da '90% pekarskih proizvoda u Kauflandu i Lidlu potječe iz uvoza', reagirali smo iz prozvanih trgovačkih lanaca

13.7.2017.
15:21
Damir Špehar/PIXSELL
VOYO logo

Iz Lidla odgovaraju da imaju više od 50% domaćih dobavljača kada je riječ o voću, povrću i pekarskim proizvodima. 

Pročitajte više:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>>Tolušić napao Lidl i Kaufland: '90% njihovog kruha i pekarskih proizvoda je iz uvoza'

>> Kaufland odgovorio Tolušiću: 'Odabiremo proizvode koji će našim kupcima najviše odgovarati'

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>> Poznati trgovački lanac na tapeti: 'Fino reš pečeni hot dog u pecivu starom jedno tjedan dana... mljac'

Ističu da je kupac njihovo jedino mjerilo, kao i da se prvenstveno vode omjerom cijene i kvalitete u svojoj ponudi.

Izjavu Lidla prenosimo u cijelosti u nastavku: 

"Povodom mnogobrojnih medijskih napisa u posljednje vrijeme, Lidl Hrvatska se želi ovom kratkom izjavom očitovati prvenstveno svojim kupcima i javnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naša krilatica glasi: "Više za vas!", što znači da nam je kvaliteta naše ponude za kupce na prvome mjestu. Svih ovih 11 godina naše prisutnosti na hrvatskom tržištu, trudimo se svojim kupcima omogućiti najbolju ponudu uz najbolji omjer cijene i kvalitete, a da smo u tome uspješni te da se takav pristup cijeni kod naših kupaca pokazuje njihovo zadovoljstvo i naš stalni rast u poslovanju.

Prilikom odabira dobavljača naš je prvenstveni cilj i naša želja da surađujemo sa hrvatskim proizvođačima te da se njihova ponuda nađe na našim policama, a to nam u većoj mjeri i uspijeva. Omjer domaćih dobavljača je dosegao otprilike 70% u voću i povrću, dok je u pekari u stalnom i akcijskom poslovanju i više od 50%. Prvi i jedan od najbitnijih uvjeta suradnje s dobavljačima je omjer kvalitete i cijene kao i dugoročni kapacitet domaće proizvodnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tržište tj. naš kupac nam je jedino mjerilo.

Obzirom na ova naša usmjerenja, primjerice, pokrenuli smo i liniju proizvoda „Okusi zavičaja“ koja je u 2013. godini, kada je lansirana, sadržavala 90-ak autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Ovih dana smo na naše police uvrstili novih 16 domaćih dobavljača voća i povrća u sklopu našeg projekta „Okusi svoj zavičaj“.

Također, Lidl Hrvatska je u 2016. godini u odnosu na 2015. izvezao preko 20% više hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje. Tako smo primjerice pomogli mnogobrojnim domaćim proizvođačima, a ovdje navodimo samo neke - Pan-pek, Kandit, Vindija, Zagrebačka pivovara… koji su izvezli svoje proizvode u sklopu projekta Croamore. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca", izjava je iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo