KUPCI U SLAVONIJI ŠOKIRANI PONAŠANJEM DIJELA BLAGAJNICA: / Kad im je jedna šaptom priznala zašto su tako mahnite, slomilo im se srce

Image
Foto: Thinkstock/Ilustracija
27.10.2018.
13:49
Thinkstock/Ilustracija
VOYO logo

Blagajnice se u trgovačkim centrima zbog postavljene norme sve brže žele riješiti kupaca. Kako to baš ne rade na lijep način - i kupci su se pobunili

Kupci u Slavoniji šokirani su ponašanjem dijela blagajnica u nekim trgovačkim centrima. Pričaju tako da im stvari uklanjaju s pulta na druga mjesta i požuruju ih pri pakiranju samo kako bi što brže uslužili drugog kupca. Među njima je i Ines V.M. koja je Glasu Slavonije ispričala kako je blagajnica pred njom bacala proizvode sve dok je nije opomenula. Potom joj je kaže šaptom odgovorila da se ne ljuti na nju i da tako jednostavno mora raditi jer im uprava mjeri vrijeme!

"Rekla mi je da je tog dana ona najsporija. Još jednom je naglasila da im mjere vrijeme te da je to direktiva i da se moraju žuriti. Bila sam u šoku i zamislila sam si kako se onda ponaša najbrža blagajnica ako mi ova najsporija baca stvari, a neke su čak i pale na pod", priča Ines, dodajući da blagajnice nisu krive ako ih se izrabljuje na taj način, istovremeno dovodeći i kupce u nezgodan položaj da moraju žuriti i pakirati stvari kako bi ostavile mjesta drugome kupcu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

30 artikala u minuti

Glas Slavonije neslužbeno doznaje da se u određenim trgovačkim centrima od radnika traži da kroz blagajnu "provuku" i do 30 artikala u jednoj minuti, a dokaz koliko je koja od njih brza pokazuju liste najbržih, zbog kojih se brojne blagajnice nalaze u vrlo neugodnoj situaciji.

O istoj situaciji šire se i objave na društvenim mrežama. S tom situacijom upoznati su i u Sindikatu trgovine čija predsjednica Zlatica Štulić kaže kako su trenutno u kontaktu s poslodavcima da bi dobili informacije o normiranju broja artikala, uvjeta pod kojima blagajnice rade te kriterija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Poslodavac može propisati normu, ali realnu, na način da je radnik može ispuniti u određenom vremenu. Svakako ćemo istražiti o čemu se radi", naglasila je.

Što kažu trgovački centri?

Na upit mjere li vrijeme svojim blagajnicama, Marija Franić, voditeljica Službe korporativnih komunikacija Kauflanda, kaže kako Kaufland redovito prati sve trendove i razvija modernije blagajničke sustave kako bi svojim zaposlenicima što više olakšao posao, a svoje kupce učinio zadovoljnima. "Naši se zaposlenici trude biti brzi na blagajni kako bi kupcima omogućili što kraće čekanje, a istovremeno obraćaju pažnju na to da im ostane dovoljno vremena za pospremanje kupljenih artikala. Kako bismo svojim kupcima pokazali da zaista cijenimo njihovo vrijeme, svakome tko čeka duže od pet minuta, a nisu otvorene sve naše blagajne, darujemo poklon-bon od deset kuna. Osim toga, imamo pravilo da se, ako više od tri kupca čekaju na blagajni, otvara nova blagajna kako bi kupci što manje čekali", stoji u odgovoru Kauflanda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Lidlu na isto pitanje odgovaraju da poslovni pokzatelji koje prate pripadaju poslovnoj tajni. Koriste se, navode, isključivo na razini pojedinih trgovina, a nikako na razini pojedinih blagajni te služe za poboljšanje efikasnosti usluge prema našim kupcima. "Primjerice, na bazi podataka prikupljenih u okviru pojedinih trgovina odlučili smo instalirati proširene blagajne kako bismo izišli ususret našim kupcima te im omogućili još kvalitetniju kupnju", odgovaraju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo