humanitarna kampanja /

Konzum i Mastercard donirali 340.000 kuna za djecu iz socijalno ugroženih obitelji u Hrvatskoj i Ruandi

Image
Foto: Promo

Plaćanjem Mastercard i Maestro karticama u Konzumu osigurane su donacije Udruženju Djeca prva te UN-ovom Svjetskom programu za hranu

20.11.2019.
12:11
Promo
VOYO logo

Konzum i Mastercard su donirali ukupno 340.000 kuna, od čega je 170.000 kuna uručeno Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi, a istovjetan iznos namijenjen je UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.

Ovogodišnje donacije rezultat su zajedničke humanitarne kampanje Konzuma i Mastercarda tijekom koje se u razdoblju od 15. listopada do 15. studenoga, od svake transakcije provedene Mastercard i Maestro karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, dio sredstava odvajao za potrebitu djecu u Hrvatskoj i Ruandi. Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu i borbe protiv gladi školske djece u svijetu te treća godina zaredom da su sredstva namijenjena Udruženju Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Zahvaljujem Konzumu i Mastercardu što su i ove godine prepoznali naše napore da socijalno ugroženim obiteljima s predškolskom i školskom djecom u Hrvatskoj omogućimo dostojanstven život i zadovoljavanje osnovnih životnih potreba. Iznimno smo sretni što ćemo uz pomoć ove donacije siromašnim roditeljima moći osigurati minimalne uvjete za zdrav rast i razvoj njihove djece“, istaknula je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

Sredstvima doniranim Udruženju Djeca prva roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine što im njihova redovna primanja ne omogućavaju. O značaju pomaganja socijalno ugroženih u Hrvatskoj najbolje govore aktualni podaci Eurostata prema kojima čak 27,9 posto građana živi na rubu siromaštva ili društvene isključenosti. Kako je riječ o nešto manje od 1,2 milijuna stanovnika, Hrvatska prema tom negativnom pokazatelju spada u vrh europskih zemalja s velikom opasnosti od siromaštva. O kako se ozbiljnom problemu radi govori i podatak iz istraživanja koje je proveo Ekonomski institut, a prema kojem 200 do 300 tisuća djece u Hrvatskoj živi u siromaštvu, dok je svaki peti pripadnik siromašne obitelji izjavio kako je barem jedan član kućanstva tijekom posljednjih mjesec dana išao gladan na spavanje. Najčešće je to bio jedan od roditelja, da bi zadovoljio potrebe djece.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Kao roditelj smatram da ne postoji ljepši osjećaj od stavljanja osmijeha na dječje lice te nam je iz tog razloga izuzetno drago što smo u suradnji s našim partnerom Mastercardom i ove godine dali zajednički doprinos boljitku potrebitih obitelji u Hrvatskoj. Tu veliko hvala ide našim vjernim kupcima koji su nas i ovaj put, kao i u svim dosadašnjim humanitarnim akcijama koje je Konzum tijekom godina proveo, spremno podržali. Svakako ćemo i u budućnosti nastaviti brinuti o najugroženijima u hrvatskom društvu, s posebnim naglaskom na djecu kao našu budućnost“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Kako je problem siromaštva još značajno izraženiji u zemljama Trećeg svijeta, Svjetski program za hranu (World Food Programme) ulaže velike napore kako bi ostvario jedan od svojih glavnih ciljeva, a to je suzbijanje gladi u svijetu do 2030. godine. Upravo kroz ovu inicijativu u partnerstvu s Mastercardom Svjetski program za hranu želi osigurati 100 milijuna školskih obroka za djecu u najugroženijim dijelovima svijeta.

„Mastercard donira Svjetski program za hranu diljem svijeta, a dodatno i lokalne organizacije koje pomažu obiteljima s predškolskom i školskom djecom slabijeg imovinskog statusa. Ova donacija nema samo humanitarnu notu, već kroz nju ulažemo u razvoj cijele lokalne zajednice – jer djeca su ta koja postaju pokretači razvoja i napretka u svojoj zemlji“, poručila je Gea Kariž iz Mastercarda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo