S.A.R.S.: Mir i ljubav (Dallas)
Ocjena: 2/10
Put do masovne publike na ovim prostorima, pogotovo u Hrvatskoj, popločen je ska/punk ritmovima i pseudofolk refrenima kao stvorenim za zborno pjevanje s visoko podignutim rukama.
Tako će, primjerice, hitove Dubioze ili Brkova urlati i klinci s irokezama i oni koji noći provode slušajući „cajku u mukama“, a mnogoljudna beogradska skupina, skrivena iza urnebesnog imena Sveže amputirana ruka Satriania, toj je dobitnoj formuli pridodala i niz srcedrapateljnih „ljubića“, balada uz koje će nježne dušice srednjoškolske dobi oplakivati prekid još jedne u nizu „velikih“ romansi.
Svoj put k uspjehu, do kraja potvrđenim rasprodanim koncertom u velikom Domu sportova, S.A.R.S. je započeo zafrkantskim folk/pop poskočicama poput „Buđav lebac“ i „Rakija“, pospješio sentišima za prvi svadbeni ples („Lutka“) te zaokružio nezapamćenim „hypeom“ čiji je rast tekao usporedo sa sve većim prostorima u kojima su nastupali.
Uspjeh spomenutih skladbi bend je poprilično „ohladio“ od pisanja kompleksnijih i kvalitetnijih pjesama za što, barem ako je suditi po „Dane brojim“ i „Ikone pop kulture“, ipak imaju talenta.
Nažalost, ne i prave potrebe pošto će „Ratujemo ti i ja“ i „Debeli lad“ zasigurno još godinama raspamećivati ovaj bizaran i sociolozima zasigurno zanimljiv supkulturni uzorak koji okupljaju na svojim koncertima.