RECENZIJA S.A.R.S.-a / Kako najlakšim putem stići do masovne publike?

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Uspjeh spomenutih skladbi bend je poprilično „ohladio“ od pisanja kompleksnijih i kvalitetnijih pjesama za što, barem ako je suditi po „Dane brojim“ i „Ikone pop kulture“, ipak imaju talenta.

20.3.2015.
13:09
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

S.A.R.S.: Mir i ljubav (Dallas)

Ocjena: 2/10

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Put do masovne publike na ovim prostorima, pogotovo u Hrvatskoj, popločen je ska/punk ritmovima i pseudofolk refrenima kao stvorenim za zborno pjevanje s visoko podignutim rukama.

Tako će, primjerice, hitove Dubioze  ili Brkova urlati i klinci s irokezama i oni koji noći provode slušajući „cajku u mukama“, a mnogoljudna beogradska skupina, skrivena iza urnebesnog imena Sveže amputirana ruka Satriania, toj je dobitnoj formuli pridodala i niz srcedrapateljnih „ljubića“, balada uz koje će nježne dušice srednjoškolske dobi oplakivati prekid još jedne u nizu „velikih“ romansi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoj put k uspjehu, do kraja potvrđenim rasprodanim koncertom u velikom Domu sportova, S.A.R.S. je započeo zafrkantskim folk/pop poskočicama poput „Buđav lebac“ i „Rakija“, pospješio sentišima za prvi svadbeni ples („Lutka“) te zaokružio nezapamćenim „hypeom“ čiji je rast tekao usporedo sa sve većim  prostorima u kojima su nastupali.

Uspjeh spomenutih skladbi bend je poprilično „ohladio“ od pisanja kompleksnijih i kvalitetnijih pjesama za što, barem ako je suditi po „Dane brojim“ i „Ikone pop kulture“, ipak imaju talenta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nažalost, ne i prave potrebe pošto će „Ratujemo ti i ja“ i „Debeli lad“ zasigurno još godinama raspamećivati ovaj bizaran i sociolozima zasigurno zanimljiv supkulturni uzorak koji okupljaju na svojim koncertima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo