OTKRILI TAJNU USPJEHA /

Kako je nastao internetski hit? 'Nominiram svog prijatelja Vilija Beroša. Trusni i ti jednu rakiju!'

Zbog hita na internetu Hrvatima je stigla poslovna ponuda iz daleke Švedske

21.4.2020.
20:55
VOYO logo

Proizvodnja i trgovina u vrijeme koronakrize nije jednostavna i mnogi trpe štetu. No ima i onih koji kupce traže kreativnim idejama.

Tako smo u Osijeku pronašli proizvođača rakije koja je postala apsolutni hit zbog izazova na društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uplašio sam se, prvi su se na udaru našli restorani i kafići"

Nedaleko od Osijeka, Dinko pakira svoje rakije jer unatoč koroni, posao ide. Doduše ne uobičajenim kanalima, ali prodaja ide više nego dobro.

"Jesam se uplašio jer prvi koji su se našli na udaru jesu kafići i restorani koji su naši najveći potrošači", rekao je proizvođač rakije Dinko Romić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koja je onda tajna uspjeha? Kaže Dinko. "Spoj slavonske tradicije i kvalitete, ali i suvremenog dizajna te oglašavanja putem inteneta."

"Trusni i ti jednu..."

Poznati glumac osječkog HNK Miroslav Čabraja i gimnastičar Robert Seligman, na društvenim mrežama pokrenuli su izazov "Trusni i ti jednu". Čašica dnevno, uvjereni su, dobra je za zdravlje.

I rodila se ideja o lančanoj reakciji nominirajući prijatelje da popiju i oni jednu, snime se i objave to na svojemu profilu.

"Gle, to bi mogla bit dobra ideja, ajmo truskat svi. Ja reko, dobro, ajde ti prvi postavi na svoj, ja ću ti odgovoriti i onda ćemo par prijatelja nominirati i vidjeti kako to ide", ispričao je kako je sve počelo Čabraja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uključile su se poznate osobe 

I krenulo je. Gotovo tisuću novih izazova pojavilo se na mrežama, a uključile su se i poznate osobe pa je izazov postao hit.

"Događa se 'bum'. Gore mreže, gori telefon. Ljudi žele probati, žele snimati. Neki naruče jednu pa se snime, neki odmah naruče još jednu", kaže Romić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rakiju sam razvozi automobilom po gradu prema narudžbi, ali javljaju se i restorani diljem Hrvatske kojima dostavlja poštom. No javljaju se i stranci. 

Nominirali ministra zdravstva

"Javio nam se jedan gospodin iz Švedske koji je bio oduševljen kvalitetom rakije i samim njenim izgledom i ponudio nam je jako lijepu svotu da se uključi s nama u biznis", ispričao je Romić.

No sam marketing nije dovoljan. Treba i marljivo raditi. Brinuti se o voćkama na zemlji, pratiti tehnologiju. Moraju se imati nove ideje pa će izgraditi i kušaonicu na samoj rijeci Dravi. Proizvodnju će širiti, a izazov ide dalje. Nominirani su – novi prijatelji.

"U sljedećem izazovu nominiram svog prijatelja Vilija Beroša. Trusni i ti jednu!", nominirao je Čabraja ministra zdravstva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo