Najvišu ponudu dao je Strabag - posao bi naplatili 234.095.745,76 kune, što je za 10 milijuna kuna više od prihvaćene ponude zajednice ponuđača u kojoj je uz nositelja projekta Kamgrad i Tigra d.o.o. Milana Penave.
Kumske veze i velik broj poslova
Poduzetnik Penava već je surađivao s Bandićem. Prvi put javnost je čula to ime 2000. godine kad su bageri Penavine firme snimljeni na bespravnom gradilištu Bandićeve vikendice u Samoboru, piše Večernji. U vrijeme dok su USKOK-ovi istražitelji češljali Bandićeve apartmane u Novom Vinodolskom, doznalo se da je cijela kuća, prema zemljišnim knjigama, u vlasništvu tvrtke Tigra d.o.o.
Najpoznatija afera je ZET-ova kućica, objekt od 83 kvadrata koji je Tigra gradila po cijeni od 5000 eura za kvadrat. Ime Penavine tvrtke pojavilo se i pri gradnji famoznih Bandićevih wc-a.
Penavina tvrtka registrirana je za više od stotinu djelatnosti - od građevine do gospodarenja optadom, ali i djelatnosti vezane s poljoprivrednom proizvodnjom, pa i prijevoz tereta. Tvrtka Tigra u nematerijalnoj i materijalnoj imovini ima nešto više od 20 milijuna kuna.
Tigra d.o.o. obavila više projekata u Zagrebu
Penavina je firma poznata po brojnim projektima u gradu, od kojih je recentnija rekonstrukcija ceste na križanju Slavonske avenije i Vrbika prošle godine. Tigra d.o.o. tada je sanirala krater na križanju. Cijeli posao koštao je pola milijuna kuna, a Penava je izjavio kako ima ugovor na godinu dana preko javne nabave sa Zagrebačkim holdingom. Sanirao je i potok Črnomerec-Vrbani, bez javnog natječaja, piše Večernji. Ukupno je Vodoprivreda za različite poslove u tom razdoblju Penavinoj tvrtki isplatila tri milijuna kuna.
U vrijeme Bandićeva uhićenja mediji su izvještavali kako ugovori Penavine tvrtke i Grada Zagreba vrijede više od 50 milijuna kuna.
Zanimljiv je i odnos Grada i tvrtke Kamgrad Nekretnine koja je nositelj projekta rekonstrukcije zagrebačkog rotora. Naime, firma poduzetnika Dragutina Kamenskog Zagrebu je dugovala 24 milijuna kuna i tada je bila najveći dužnik. Iste godine Kamenski je od Lade Kajfež kupio dvorac Miljanu za 2.6 milijuna eura. Radi se o jednoj od najuspješnijih građevinskih tvrtki u Hrvatskoj. Prošle godine ostvarila je prihod od 815 milijuna kuna.
Kako će izgledati rekonstruirani remetinečki rotor?
Rekonstrukcija se temelji na idejnom projektu nastalom 2009. iz pera Građevinskog fakulteta i tvrtke Aking. Posao izrade projektne dokumentacije dobio je IGH, ali tek nakon žalbe.
Predviđeno je spajanje Jadranske avenije i Avenije Dubrovnik predviđeno s dva tunela u duljini od 280 metara. Sam rotor bit će proširen izdvojenim trakama za desno skretanje. Rotor će imati i semafore, ali i biciklističke srate.
Predviđeno je fizičko izdvajanje desnog traka, pri čemu oni koji taj trak koriste neće uopće ulaziti u promet rotora. To bi, očekuju projektanti, trebali smanjiti prometni tok za 60.000 vozila. Dnevno se rotorom kreće oko stotinu tisuća vozila, što je dvostruko veći kapacitet od predviđenog.