KAKAV PREOKRET: /

Bili na rubu propasti, a sada ulažu 300 milijuna kuna!

Image

Čuda, čini se, postoje i u hrvatskom gospodarstvu, a jedno takvo dogodilo se u Crikvenici.

28.7.2016.
8:04
VOYO logo

Jasna Visković s kolegicama dnevno napravi dvije i pol tisuće kolača, a danas ima i slatke brige - kako potrošiti 26 tisuća kuna.

"Ugodno nas je iznenadilo kada smo dobili vijest da je sjela isplata zadnje rate duga, evo u današnje vrijeme rijetko tko dobiva dug", kaže šefica slastičarstva u hotelskoj kući Jasna Visković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agonija je trajala godinama, prodana je polovina od 16 hotela, ali uzalud. 2010. proglašen je stečaj.

Račun bio blokiran 4669 dana

Od 1997. do 2010. u Jadranu je napravljen dug od 709 milijuna kuna. U 4669 dana, koliko je bio blokiran račun tvrtke, promijenilo se desetak Uprava, ali nitko nikada nije odgovarao za propast tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali onda je napravljen dobar plan i stečaj je okončan početkom 2014. Počelo je podmirivanje vrtoglavih dugova koji su samo za plaće radnika iznosili 70 milijuna kuna.

"Nama je nakon stečajnog postupka Trgovački sud odredio da pola od tog novca isplatimo radnicima u gotovini kroz pet godina od zaključenja stečajnog postupka. Mi smo nakon stečaja posložili poslovanje Jadrana na jedan stabilan način koji nam je omogućio da taj dug isplatimo u dvije i pol godine", otkriva predsjednik Uprave Jadran Crikvenica Dino Manestar.

Umjesto potkraj 2018., novac je, eto, već sjeo na račune 890 bivših i sadašnjih radnika. Pola u gotovini, pola u dionicama.

Dva hotela dignuta na četiri zvjezdice

"Sretni smo naravno, moj ukupan dug je bio oko 50 tisuća kuna, prije stečaja smo dobivali plaću svaka dva-tri mjeseca", kaže recepcionerka Antonija Pešević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon stečaja, s 40 milijuna kuna dva su hotela dignuta na četiri zvjezdice. Imaju osam hotela, dva autokampa i turističko naselje. Obnovit će ih u sljedećih pet godina i to s 300 milijuna kuna.

"Jadran je uvijek bio motor turističkog razvoja rivijere Crikvenica, evo sad u zadnje vrijeme to ponovno počinje biti. Nas kao destinaciju jako raduje dizanje kvalitete objekata Jadrana, dizanje zvjezdica i to sigurno znači promjenu strukture gostiju", kaže direktorica Turističke zajednice Crikvenice Marijana Biondić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo