Vlasti Sisačko-moslavačke županije izgleda
uvijek imaju fetiš za skuplje automobile. Nakon što je bivša
SDP-ova županica Marina Lovrić Merzel 2013. godine nabavila novi
Audi A6 vrijedan ukupno 432.941 kunu, a što je otvorilo Pandorinu
kutiju njene
rastrošnosti i ubrzo dovelo do njenog pada. I aktualna HDZ-ova
vlast predvođena županom Ivanom Žinićem
nastavlja sličnu praksu. Iako su lani nabavili nešto
jeftiniju Škodu Superb Sportline za potrebe župana, vrijednu
208.000 kuna, ovog su mjeseca kupili još jedan službeni
automobil. I to 299.540 kuna vrijedan električni
automobil Hyundai Kona EV u kojem će se votiti
netko od vodećih ljudi iz županije, javlja
Večernji list.
Stoga ne čudi što su građani prilično bijesni na društvenim mrežama.
Prvotno je plan nabave predviđao kupnju električnog automobila vrijednog 212.500 kun, no iznenada se izmjenama Plana nabave taj iznos povećava na 300.000 kuna s PDV-om. A sve se događa iz nepoznatih razloga. Prvi raspisani natječajje poništen jer je stigla samo jedna ponuda Auto Hrvatske automobil do.o.o. od 309.000 kunašto je više od predviđenog iznosa, no zato se na drugi natječaj javlja samo Auto Gašparić sa svojoj novom električnom Konom za gotovo 300.000 kuna.
VEZANE VIJESTI
- Porazni podaci: Iz Sisačko-moslavačke županije otišlo 12% ljudi – kao da je nestala cijela Petrinja!
Županija prihvaća taj iznos i automobil uskoro treba biti
isporučen u sjedište jedne od najsirmašnijih županija u Hrvatskoj
iz koje se u sedam godina iselilo ukupno 12 posto populacije.
Među populacijom između 15 i 30 godina iz ove županije se iselilo
gotovo
20 posto stanovnika u tom razdoblju, a nedavno je objavljeno i da
zbog dugova sisačkoj bolnici, kojom upravlja Županija, prijeti
obustava nestašice ljekova jer plaćanje kasni dulje od 1000 dana.
U županijskoj upravi govore kako su u manjku službenih vozila, te da su se odlučili za nabavku električnog automobila zbog poticaja Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti. U odgovoru na novinski upit o razlozimakupnjenovog automobila za baš 300.000 kuna govore kako je riječ o ekološkom automobilu.
Vozilo nema potrebu za servisima te se time uvelike smanjuje trošak održavanja vozila. Kako je vozilo električno i nije mu potrebno gorivo za rad i na taj način ćemo štedjeti na troškovima goriva. Vozilo će nas uz sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti koštati oko 176 tisuća kuna bez PDV-a što je iznos koji bi platili za osobni automobile srednje klase, samo što uz ovo vozilo nemamo troškova servisa ni goriva što smatramo dugoročnom uštedom“, ističu za Večernji list iz Sisačko-moslavačke županije gdje su nedavno prodali tri rashodovana službena automobila za par desetaka tisuća kuna. Među njima bila je i pet godina stara Škoda Octavia 5E, 1.6 TDI, a koju je jedan od dožupana na službenom putu oštetio toliko da je bila neisplativa za popravak.