Te dvije tvrtke uvedene su u posao 8. studenoga i od tada im počinje rok od osam mjeseci u kojemu most treba biti završen, piše Slobodna Dalmacija.
Nered nakon odlaska Viadukta
Viadukt je završio u stečaju, te je na gradilištu iza njega ostao nered koji su morali počistiti zaposlenici Strabaga.
Oprema nije uklonjena do 30. rujna, kako je bilo ugovoreno, a na gradilištu i dalje stoje dva pontona, teretna vozila, dizalice, manja betonara, plovna oprema u koju spadaju i mala brodica te dizalica na jednom od pontona.
Dio opreme i strojeva mogao bi koristiti i novi izvođač, te se o tome vode razgovori s Viaduktom.
Iako su nove firme preuzele posao, na samom gradilištu još nema nikakvih vidljivih aktivnosti. Radi se, ali u kontejnerima koji služe za urede.
Radovi mogu odmah početi
S obzirom na to da u šest mjeseci od Viaduktovog prekida s radom ništa nije oštećeno, moguće je lako nastaviti s radom.
"Na jedanaest malih stupova u moru arhitektonsko-betonski radovi završeni su u cijelosti", kaže Davor Trlaja, voditelj projekta iz Hrvatskih cesta, investitora novog čiovskog mosta.
Osim na mostu, treba obaviti i betonske radove na podvožnjaku te propustu na spojnoj cesti 1.
Na samom mostu mora se još montirati čeličnu konstrukciju.
"Već montirani 40-metarski čelični elementi, od kojih su neki i antikorozivno zaštićeni, nakon pripreme mogu ići u montažu na most."
"Nastavak proizvodnje konstrukcije odradit će Strabagov imenovani proizvođač za izradu čelične konstrukcije mosta, tvrtka Zublin, koja je Strabagova tvrtka-kćer", kaže Trlaja, a povodom Viaduktovih problema s isporučiteljem čelika iz Makedonije.
Za dio radova na mostu angažiran je i Brodosplit.