Javni gradski prijevoznik izdao upozorenje putnicima s detaljnim uputama

Iz splitskog Prometa stigle su nove detaljne upute za putnike, u slucaju da ih ne znaju ispravno koristiti.

3.9.2014.
9:14
VOYO logo

''Skrecemo paznju da se kartica koja nije ponistena smatra neispravnom, a od srijede ce kontrolori poceti kaznjavati sve putnike s nevalidiranom kartom'', istice za Slobodnu DalmacijuDinko Radic, voditelj “Prometova” komercijalnog sektora.

Detaljne upute

U javnom prijevozniku pojasnjavaju kako prigodom svakog ulaska u autobus beskontaktnu karticu valja prisloniti ili primaknuti na udaljenost od pet centimetara od naznacenog mjesta (senzora) na uredaju za ponistavanje putnih karata do trenutka dok se ne upali zuta lampica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tada treba pricekati i zadrzati karticu uz senzor ponistivaca dok se ponistivac ne oglasi kratkim zvucnim signalom i paljenjem zelene lampice za ispravnu kartu.

Ako se zacuje duzi zvucni signal s paljenjem crvene lampice, znaci da je rijec o neispravnoj kartici i putnik je obvezan kupiti papirnatu jednokratnu kartu kod vozaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Putnici koji nisu ponistili, odnosno registrirali, svoju karticu na uredaju za ponistavanje snosit ce posljedice kao i oni s neispravnom karticom.

Stavljanjem u funkciju beskontaktnih kartica, putnici su duzni ulaziti u autobus jedino na prva vrata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo