"Poštujem predsjednicu stranke i premijerku i svaka njena odluka za mene je zapovijed", odgovorio je ministar Božidar Kalmeta kada su ga upitali što će učiniti ako Jadranka Kosor zatraži njegovu ostavku. No, dodao je kako je siguran da ona to neće učiniti.
O ostavci, kaže, uopće do sada nisu razgovarali.
"Ona meni vjeruje i to mi je rekla. Premijerka zna da nisam odgovoran za događaje u HAC-u", ustvrdio je ministar prometa odbacujući svaku odgovornost vezanu uz afere u Hrvatskim autocestama.
Štoviše, ljut je jer se njega uopće smatra odgovornim za bilo kakve korupcije.
"Situacije poput ove u HAC-u, nažalost, događale su se i prije i događat će se još. Iako ja vjerujem da će toga biti sve manje i manje jer ova Vlada čini mnogo da se stvore okviri za obračunavanje s takvim anomalijama. Osim toga, i ja osobno imam neke zasluge za raščišćavanje tih anomalija u javnim poduzećima. Sve što sam doznao na tom tragu proslijedio sam nadležnim službama... Mene bi trebalo pohvaliti zbog stanja u HŽ-u, a ne reći da sam kriv. Jer sam raščistio probleme zajedno s novom Upravom... U potpunosti smo konsolidirali Hrvatsku poštu i na to sam ponosan", odlučan je Kalmeta.
U intervjuu za Globus Božidar Kalmeta otkriva kako mu je ambicija vratiti se u Zadar, u kojemu ga čekaju supruga i dvoje djece.
"Ne znam kada, ali svoj ću život sigurno nastaviti u Zadru", zaključuje.
Ferdinand Mikulić, suvlasnik i prokurist tvrtke Dinarik d.o.o. i brat Milivoja Mikulića, bivšeg člana Uprave Hrvatskih autocesta te bivšeg državnog tajnika u ministarstvu Božidara Kalmete, dobivao je poslove bez natječaja od HAC-a i Ministarstva za javne radove, obnovu i graditeljstvo.
Najveće poslove tvrtka Dinarik d.o.o. ugovorila je od 2006. do 2009. U to je vrijeme Mikulićev brat bio na visokim funkcijama u HAC-u i Ministarstvu obnove, piše Jutarnji list. Riječ je o betonskim radovima na tzv. Kalmetinoj brzoj cesti brzoj Zadar 2-Gaženica te obnovi 300 kuća na prostoru od posebne državne skrbi u Šibensko-kninskoj i Ličko-senjskoj županiji.
Gradnja 'Kalmetine' porezne je obveznike stajala 660 milijuna kuna, odnosno 100 milijuna kuna više od planirane vrijednosti radova. Zbog sumnji u preuveličavanje troškova, namještanje natječaja i korupciju, gradnju brze ceste odnedavno istražuje europski antikorupcijski ured.
Tvrtka Dinarik najčešće je dobivala poslove na većini kapitalnih objekata, uključujući i gradnju sportskih arena u Zagrebu i Osijeku. Bila je angažirana kao podizvođač, dok su je ponekad angažirali i drugi podizvođači, poput Skladgradnje d.o.o. iz Imotskog, piše Jutarnji.
Prethodni članci:
arti-200912020176006 arti-200912020020006