"Gospelom u Komediji" Ivana Kindl konačno je poštedjela svoj glas uobičajenih estradnih nebuloza, no tržišna isplativost ovog projekta krajnje je upitna. Gospel entuzijaste među Hrvatima možemo izbrojati na prste jedne ruke, a Ivanina glazbena lutanja također vrlo rijetki imaju volje i strpljenja pratiti.
Kad zanemarimo negativan kontekst, dobivamo pošteno odrađeno čitanje klasika uz par manje ili više efektnih gostovanja, poput onog vječito nedokazanog talenta Marija Huljeva u "When the Spirit Of the Lord" ili istomišljenice Valerije Nikovske. Pomalo iritira igranje na sigurno u obliku krajnje nategnutog angažmana Josipe Lisac, a i vrsni instrumentalisti koji su pratili Ivanu na najdojmljivijem koncertu njene karijere često zvuče kao da samo određuju posao.
Kad zbrojimo dojmove, možemo poželjeti mladoj Kindlici da nastavi sa zahtijevnijim glazbenim formama jer je dosad prečesto svoj talent trošila na potpuno bezvrijedne pjesmuljke. Uz pametno osmišljenu strategiju i angažman skladatelja poput, primjerice, Coco Mosquita iz Jinxa, mogla bi se i dočepati albuma kakvog, barem po glasovnim sposobnostima, odavno zaslužuje.