Početkom travnja najavljeno je poskupljenje higijenske papirne konfekcije, najtočnije rečeno, toalet papira, a kako rastu cijene i drugih proizvoda, potrošači biraju jeftinije verzije ili pak diskontne marke.
Kako prenosi Jutarnji list, potrošačke ankete i u Europi i SAD-u sugeriraju da potrošači zaista mijenjaju navike. Smanjuju se izdaci za restorane i dostavu hrane, mjesečne pretplate, a prelazi se i na diskontne marke proizvoda, radije nego na one na koje su se već navikli, inače nešto skuplje.
Najave pokazuju i kako Europljani razmišljaju i odustajanju od rekreacije i kulture, a rezali bi i trošak goriva te kao i Amerikanci, odustali od ljetovanja.
Jutarnji list govori kako je za očekivati da će Hrvati razmišljati isto, a postavlja se i pitanje hoće li jedan od rezova uključivati i prelazak na jeftinije verzije toalet papira koji, kako su otkrili, poskupio i to za čak 40 posto.
Najviše je čini se porasla cijena Violeta Premium troslojnog papira 150 listića koji je u DM-u donedavno koštao 22,90 kuna, a sada iznosi 31,90 kuna.
U Konzumu je pak Violeta premium troslojni s 27,99 kuna poskupio za 18 posto pa košta 32,99 kuna. Također, Zewa deluxe breskva od 10 rola s 29,99 poskupjela je na 31,99 kuna dok je recimo u Tommy trgovinama, 16 rola troslojnog papira Domax u prosincu koštalo 24,90 kuna, a sada za njega treba dati 28,99 kuna.